У Києвi є проблеми з готелями бюджетного сегмента, що стримує приплив масового туриста - експерти

У Києвi недостатньо готелiв бюджетного сегмента, заявив представник Американської торговельної палати в Українi Олексiй Євченко.
"Незважаючи на те, що за 2010-2011 роки в Києвi збiльшилася кiлькiсть готелiв, загалом мережа готелiв бюджетного сегмента, куди i їде масовий турист, не розвивається", - заявив О.Євченко на круглому столi в середу.
"Бiльшiсть готелiв бюджетного сегмента, на жаль, - це старий радянський фонд, який не вiдповiдає захiдним стандартам i очiкуванням захiдного туриста", - пояснив вiн.
Експерт вважає, що причиною такої ситуацiї є розбiжнiсть мiж декларацiями про намiр залучити масового туриста i вiдсутнiстю законодавчої бази для цього. В Українi є законодавчi норми про пiльги для трьох-п’яти-зiркових готелiв, i в Києвi вже вiдкрилися готелю цього класу кiлькох свiтових брендiв. Водночас iз готелiв бюджетного сегмента свiтових брендiв вiдкрився лише один - "Iбiс".
О.Євченко також зазначив, що в Європi останнiм часом дедалi популярнiшим стає екологiчний туризм, тому в Українi слiд стимулювати розвиток цього напрямку.
Перший заступник голови Київської мiської державної адмiнiстрацiї (КМДА) Олександр Мазурчак повiдомив, що в мiськадмiнiстрацiї провели аналiз використання готелiв за попереднi два роки. Цей аналiз нас трохи здивував. Виявляється, у мiстi готелiв бiльше, нiж достатньо", - повiдомив вiн.
Вiн зазначив, що середня завантаженiсть готелiв у Києвi перебуває на рiвнi близько 40%, зокрема чотирьох-п’яти-зiркових - понад 70%, а бюджетного сегмента - 37%, зокрема, в буднi днi - 26%. "Це свiдчить про вiдiрванiсть цiни вiд якостi послуг, яку пропонують цi готелi", - наголосив О.Мазурчак.
Водночас ситуацiю ускладнює конкуренцiя з боку власникiв квартир, якi здають їх в оренду. За його словами, сьогоднi в столицi велика кiлькiсть квартир пустує, оскiльки власники купували їх для вкладення вiльного капiталу.
На думку першого заступника голови КМДА, необхiдно шукати способи стимулювання готелiв бюджетного сегмента покращувати якiсть своїх послуг.