За час тривання опитувань у "Дії" відбулося 26 голосувань, з яких 14 стосувалися "Євробачення"
За час роботи сервісу опитувань у застосунку "Дія" відбулося 26 голосувань, з яких 14 стосувалися міжнародного пісенного конкурсу "Євробачення", а 4 - вибору марок для "Укрпошти".
7 лютого 2022 року Кабінет Міністрів затвердив порядок громадських опитувань через застосунок "Дія", згідно з яким міністерства та інші органи центральної або місцевої виконавчої влади можуть замовляти проведення опитувань. Водночас зазначалося, що опитування не є голосуванням, передбаченим законом "Про всеукраїнський референдум", і не є виборами, передбаченими Виборчим кодексом України, а також формою публічного громадського обговорення або електронних консультацій з громадськістю.
8 лютого 2022 року в "Дії" стартували два перші опитування: "Як назвати новий президентський проєкт?" (щодо надання громадянам віком від 60 років безоплатних смартфонів - ІФ-У) та "Яка нова цифрова послуга найкорисніша для вас?".
За весь час роботи такого сервісу в застосунку "Дія" відбулося 26 опитувань, з яких 14 стосувалися міжнародного пісенного конкурсу "Євробачення".
Крім двох вищезгаданих, українцям також пропонували взяти участь у таких опитуваннях: "Як ви ставитеся до володіння українцями зброєю?", "Як бути з гербом СРСР на щиті монумента "Батьківщини-Мати"?", "Якій даті святкування Різдва ви віддаєте перевагу?", "Чи залишити вихідним 8 березня?", два опитування стосувалися вибору нових назв для регіональних залізниць "Укрзалізниці", чотири опитування - вибору марок для "Укрпошти", а також 14 стосувалися різних етапів проведення "Євробачення" або "Дитячого Євробачення".
Крім того, найближчим часом, у період з 13 до 17 січня 2025 року, у "Дії" відбудеться голосування за десятого фіналіста національного відбору на "Євробачення-2025".
Найпопулярнішим за кількістю голосів стало опитування "Чи залишити вихідним 8 березня?", у якому взяли участь 2,138 млн людей, а найменш популярним - "Хто представлятиме Україну на "Дитячому Євробаченні-2023?", у якому взяли участь лише 5,5 тис. людей. Середня кількість учасників опитувань становить понад 627 тис. людей.
Як повідомлялося, за час дії сервісу електронних петицій до президента України (із серпня 2015 року) 3741 петиція (4,3%) набрала потрібну кількість голосів громадян.
За час дії сервісу електронних петицій до уряду (із серпня 2016 року) лише 0,8% (36 із 4619) набрали потрібну кількість голосів громадян і були розглянуті.
За час дії сервісу електронних петицій до Верховної Ради (з жовтня 2015 року) лише 20 із 3131 петицій (0,6%) набрали потрібну кількість голосів громадян і були розглянуті.
За час дії сервісу електронних петицій до Київської міської ради (з жовтня 2015 року) 211 з 8572 петицій (2,46%) набрали потрібну кількість голосів містян і були розглянуті.