Інтерфакс-Україна
15:46 12.12.2023

НБУ працює в штатному режимі, незважаючи на збій "Київстару"

2 хв читати
НБУ працює в штатному режимі, незважаючи на збій "Київстару"

Усі інформаційні системи Національного банку України (НБУ) працюють у звичному режимі, незважаючи на масштабний збій у роботі найбільшого українського оператора зв'язку "Київстар", повідомила пресслужба регулятора агентству "Інтерфакс-Україна" у вівторок.

"Зокрема, система електронних платежів, якою користуються банки, офіційний сайт і внутрішня комп'ютерна мережа НБУ, а також гаряча лінія НБУ для звернень громадян", - зазначив Нацбанк.

Раніше у вівторок через хакерську атаку стався збій у мережі "Київстар", що частково також вплинуло на роботу платіжної інфраструктури.

"У зв'язку з труднощами в роботі "Київстару" деякі POS-термінали, банкомати й термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв'язку. (...) За відсутності мобільного зв'язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн. Для цього достатньо лише доступу до інтернету", - зазначав, зокрема, найбільший у країні державний ПриватБанк.

У пресслужбі запевнили, що банк докладає максимум зусиль для забезпечення доступу клієнтів до фінансових продуктів, а також закликали керуватися інформацією з офіційних і перевірених джерел.

"Масштабний збій сервісів компанії "Київстар" призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів (ІПТ)", - поінформували в пресслужбі державного Ощадбанку, зазначивши, що повне відновлення відбудеться після ліквідації збою сервісів "Київстару".

Водночас у державному Укрексімбанку зазначили, що збій оператора "жодним чином не вплинув" на роботу банку, і всі системи працездатні.

В Юнекс Банку агентству повідомили, що "майже не вплинув" на роботу фінустанови.

"Мережа наших банкоматів не така велика, більшість із них встановлені у відділеннях і з'єднані з мережею без участі мобільних операторів. Лише один банкомат був підключений до мережі "Київстару", - зазначили в його пресслужбі.

Водночас там нагадали, що торік фінустанова налагодила альтернативний канал комунікації, і наразі клієнти отримують сервісні повідомлення від банку, зокрема з одноразовими паролями для проведення окремих операцій, у месенджер Viber на відповідний фінансовий номер. Проте в пресслужбі зазначили, що якщо клієнт зовсім не має можливості скористатися інтернетом без "Київстару", то він може мати труднощі з проведенням таких операцій.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінсільгосп США підвищив на 3,2% прогноз експорту Україною пшениці в 2024/25 МР

CRH може втратити в Україні активи на EUR100 млн через скасування судом дозволу АМКУ на покупку компаній "Дікергофф"

Виторг від реалізації підакцизних товарів у березні 2025р виріс - ДПС

Комісія першого конкурсу на нову генеруючу потужність відхилила пропозицію "Укрнафти" та ще двох учасників

Rozetka передать весь прибуток за продаж товарів "Біосфери" на відбудову зруйнованих складів

БЕБ може створити бібліотеку зразків тютюнової продукції для боротьби з контрафактом

Україна може переглянути податкову базу у 2026 р. через розрив у зовнішньому фінансуванні - Гетманцев

Посівна-2025 на 20,6% відстає від минулорічної

Матернова не вважає, що ЄС має "червоні лінії" щодо угоди України з США про мінерали

ЄС надасть Україні EUR1 млрд у вигляді грантів на оборонну промисловість за "данською моделлю" - посол

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА