06:54 07.12.2023

McDonald's має намір збільшити кількість ресторанів до 50 тис. до кінця 2027 року

1 хв читати
McDonald's має намір збільшити кількість ресторанів до 50 тис. до кінця 2027 року

Американська McDonald's Corp. планує збільшити кількість ресторанів швидкого обслуговування по всьому світу до 50 тис. до кінця 2027 року.

Це буде період найшвидшого зростання в історії компанії, йдеться в її пресрелізі.

Наразі кількість ресторанів McDonald's у більш ніж 100 країнах світу перевищує 40 тис.

Компанія також оголосила в середу про створення стратегічного партнерства з Google (входить в Alphabet Inc.) для впровадження хмарних технологій і рішень у сфері генеративного штучного інтелекту в мережі ресторанів.

Крім цього, McDonald's має намір розширити свою програму лояльності до 2027 року з нинішніх 150 млн учасників до 250 млн.

Компанія планує капіталовкладення в розмірі $2,5 млрд на 2024 рік і має намір збільшувати їх щорічно на $300-500 млн до кінця 2027 року.

Акції McDonald's втрачають у ціні 0,1% під час торгів у середу. З початку поточного року їхня вартість зросла на 8,6%.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Компанія DIM акредитувала споруджувані будинки в програмі "єОселя"

Оптові ціни на свинину перед Великоднем знизилися до 60 грн/кг

"Укрнафта" провела перше за 11 років 3D сейсмічне дослідження

Виплата пенсій пенсіонерам-переселенцям, які не пройшли ідентифікацію, поновлюється після її проходження - Мінсоцполітики

ДП "Ліси України" додали до переліку критично важливих для економіки підприємств

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

Кількість переказів у NovaPay в I кв.-2024 зросла на 18%, транзакцій - на 24%

У "Метінвесті" очікують повернення на робочі місця 6-7 тисяч із 8 тисяч мобілізованих працівників

Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ

"Укрнафта" продовжила реалізацію пального жителям Харківщини за спеціальною ціною до кінця травня

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА