Американці планують витратити $997,73 на покупки у свята
-Американці в середньому планують витратити $997,73 на подарунки, різдвяні покупки та інші недарувальні товари для себе та членів своїх сімей у період різдвяних свят, показали дані щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).
Незважаючи на проблеми, що зберігаються в глобальних ланцюжках поставок, показник виявився нарівні з торішнім рівнем, але нижчим від допандемійного 2019 року, коли споживачі планували в середньому витрачати $1,047 тис.
Одночасно, цього року 90% дорослих американців планують відзначати свята, включно з Різдвом, Ханукою та Кванзою (афроамериканський фестиваль, що триває з 26 грудня до 1 січня - прим. ІФ). Минулого року про це повідомили 87% опитаних американців.
Також, як і минулого року, у пріоритеті в американців стоять витрати на подарунки для членів сім'ї та друзів та на святкові товари такі, як продукти харчування та прикраси для дому. При цьому, оскільки багато хто продовжує працювати з дому, американці менш схильні до покупки подарунків для своїх колег.
На несвяткові товари споживачі в середньому планують витратити $118,41, хоча 47% опитаних заявили, що мають намір активно користуватися різдвяними знижками та розпродажем. Для порівняння: у 2019 році 60% опитаних заявили про це саме, а середні витрати на ці товари становили тоді $162,02.
Половина (49%) опитаних розпочали покупки та пошуки подарунків у жовтні або раніше. 47% з них повідомили, що вони хотіли уникнути стресу покупок в останню хвилину, і 36% не захотіли проґавити деякі важливі різдвяні товари.
Майже половина (47%) опитаних стурбовані труднощами у пошуку товарів через проблеми з постачанням. Найважче, на їхню думку, знайти електроніку (44%), одяг (40%) та іграшки (28%).
Американці, як і раніше, надають перевагу онлайн покупкам. Про це повідомили 57% опитаних. Серед інших популярних місць для святкового шопінгу є супермаркети (47%), дисконт центри (44%), продуктові магазини (43%), магазини одягу та прикрас (30%).
Опитування проводилось у період з 1 до 10 жовтня. У ньому взяли участь 7,921 тис. осіб.