07:16 17.11.2021

Американці планують витратити $997,73 на покупки у свята

2 хв читати
Американці планують витратити $997,73 на покупки у свята

-Американці в середньому планують витратити $997,73 на подарунки, різдвяні покупки та інші недарувальні товари для себе та членів своїх сімей у період різдвяних свят, показали дані щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).

Незважаючи на проблеми, що зберігаються в глобальних ланцюжках поставок, показник виявився нарівні з торішнім рівнем, але нижчим від допандемійного 2019 року, коли споживачі планували в середньому витрачати $1,047 тис.

Одночасно, цього року 90% дорослих американців планують відзначати свята, включно з Різдвом, Ханукою та Кванзою (афроамериканський фестиваль, що триває з 26 грудня до 1 січня - прим. ІФ). Минулого року про це повідомили 87% опитаних американців.

Також, як і минулого року, у пріоритеті в американців стоять витрати на подарунки для членів сім'ї та друзів та на святкові товари такі, як продукти харчування та прикраси для дому. При цьому, оскільки багато хто продовжує працювати з дому, американці менш схильні до покупки подарунків для своїх колег.

На несвяткові товари споживачі в середньому планують витратити $118,41, хоча 47% опитаних заявили, що мають намір активно користуватися різдвяними знижками та розпродажем. Для порівняння: у 2019 році 60% опитаних заявили про це саме, а середні витрати на ці товари становили тоді $162,02.

Половина (49%) опитаних розпочали покупки та пошуки подарунків у жовтні або раніше. 47% з них повідомили, що вони хотіли уникнути стресу покупок в останню хвилину, і 36% не захотіли проґавити деякі важливі різдвяні товари.

Майже половина (47%) опитаних стурбовані труднощами у пошуку товарів через проблеми з постачанням. Найважче, на їхню думку, знайти електроніку (44%), одяг (40%) та іграшки (28%).

Американці, як і раніше, надають перевагу онлайн покупкам. Про це повідомили 57% опитаних. Серед інших популярних місць для святкового шопінгу є супермаркети (47%), дисконт центри (44%), продуктові магазини (43%), магазини одягу та прикрас (30%).

Опитування проводилось у період з 1 до 10 жовтня. У ньому взяли участь 7,921 тис. осіб.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Власник Vodafone Україна подав заявку на купівлю ОГХК за 3,98 млрд грн на приватизаційному конкурсі

Ризиком для інвестицій у газопоршневі станції є ціна газу - співвласниця "Епіцентру"

Європарламент затвердив понад EUR1 млрд допомоги п'яти країнам ЄС, постраждалим від повеней

Мінфін рекордно збільшив продаж ОВДП на аукціонах до 24 млрд грн і $150 млн і різноспрямовано змінив ставки

ПУМБ запустив прийом безготівкових платежів через смартфон слідом за конкурентами

Швеція допоможе Україні в реформуванні системи управління відходами за євростандартами

Український легпром готовий забезпечити армію продукцією, уряд обіцяє розширити норми локалізації

"Ліси України" за 9 міс.-2024 наростило продаж деревини на 6,9%

"Укрпошта" готує з USPS угоду, що відкриває можливість для виходу в Україну Amazon та інших найбільших маркетплейсів - Смілянський

"Укрпошта" перейде на автоматизоване сортування 100% продукції в I кв.-2025 - Смілянський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА