"Укрзалізниця" щорічно втрачає 8 млрд грн через низькі тарифи на транспортування залізної руди - член НР

АТ "Укрзалізниця" ("УЗ") щорічно втрачає 8 млрд грн через невиправдано низькі тарифи на транспортування залізної руди, повідомив член наглядової ради компанії Сергій Лещенко у своїй колонці для видання Kyiv Post.
Він зазначив, що тарифи на транспортування залізної руди не покривають витрат - кожна тонна перевозиться з 19% збитків для "Укрзалізниці".
"З території України на територію сусідньої Словаччини та Польщі потяги їдуть такими самими коліями такої самої ширини, що й до металургійних заводів у Катовіце та Кошице. Але тільки-но вагони перетинають кордон, підвищується тариф на транспортування руди. У Польщі він збільшується в 2,5 разу, в Словаччині - більше ніж учетверо", - написав Лещенко.
"Безглуздість правил досягає свого апогею, коли йдеться про перевезення порожніх автомобілів. В Україні для них різні тарифи, і машина, яка доставила залізну руду, дешевша за ту, яка везла зерно. Цей тариф також не покриває витрат", - додав він.