Інтерфакс-Україна
12:13 03.07.2019

"Укрзалізниця" оцінює необхідні інвестиції на оновлення локомотивного парку в 73 млрд грн

2 хв читати
"Укрзалізниця" оцінює необхідні інвестиції на оновлення локомотивного парку в 73 млрд грн

АТ "Укрзалізниця" оцінює необхідний обсяг інвестування на оновлення локомотивної тяги в 73 млрд грн, зокрема 13 млрд грн на оновлення парку тепловозів і 60 млрд грн - на закупівлю і модернізацію електровозів, повідомляється на сайті компанії.

"Для розвитку залізничних перевезень необхідно суттєво оновити локомотиви і вагони, а також розширити вузькі місця інфраструктури, що потребує чималих інвестицій. Оновлення парку тепловозів у наступні роки коштує більш як 13 млрд грн", - зазначено в повідомленні.

За даними компанії, ці кошти потрібні на придбання 40 тепловозів ТЕ33АС (5,2 млрд грн), капремонт 60 тепловозів 2ТЕ116 (1,5 млрд грн), поточний ремонт локомотивів (2,4 млрд грн), а також на відновлення і ремонт маневрових локомотивів (4,4 млрд грн).

За словами директора зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антона Саболевського, потреба у фінансуванні електровозів становить майже 60 млрд грн до 2025 року.

"Потенційний обсяг ринку вагонів у найближчі роки становить понад 64 тис. вагонів, оскільки тільки у власності "Укрзалізниці" майже 64 тис. вантажних вагонів старших за 25 років. Серед них більш як 17 тис. напіввагонів, більш як 11 тис. зерновозів, 6 тис. цистерн і близько 4 тис. фітингових платформ, а також інший рухомий склад", - відзначають у компанії.

Саболевський повідомив, що мультиплікатор інвестицій для економіки України у вагони - більше трьох, а локалізація виробництва - понад 90%. За його словами, компанія планує придбати 5 тис. напіввагонів у рамках проекту з ЄБРР.

Він також зазначив, що при електрифікації до 2025 року ділянок Ізов - Ковель і Долинська – Миколаїв - Колосівка зменшиться потреба в магістральних тепловозах і витрати на забезпечення перевізного процесу, оскільки собівартість перевезень тепловозами у 4,4 раза вища, ніж електротягою.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в 2019 році планує продовжувати співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями (МФО) для фінансування нових проектів.

Омелян в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" повідомив, що очікує невиконання плану з капінвестицій "Укрзалізницею" через необхідність виплат за євробондами.

Попит на єврооблігації "Укрзалізниці" в п'ять разів перевищив пропозицію. "Укрзалізниця" розміщує п’ятирічні єврооблігації на $500 млн під 8,25% річних з метою погашення бридж-кредиту Ощадбанку і амортизації євробондів 2016 року.

More

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

Аграрії в сезоні-2025 виконали прогноз по збору зернових культур на 94%, олійних – на 97,7%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА