17:32 03.05.2018

Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

3 хв читати
Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січі" на Оршанському авіаремзаводі з можливою зміною білоруського інвестора

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя), народний депутат від партії "Воля народу" В'ячеслав Богуслаєв пов'язує розпочату в Білорусі перевірку законності дій "Мотор Січ" на Оршанському авіаремзаводі (ОАРЗ, Вітебська обл.) з можливою зміною білоруського інвестора підприємства.

Коментуючи на прохання агентства "Інтерфакс-Україна" інформацію білоруської сторони про розпочату днями Генпрокуратурою Білорусі перевірку причин невиконання укладеної в 2012 році інвестугоди основними акціонерами ВАТ "ОАРЗ", і передусім "Мотор Січ", В.Богуслаєв нагадав: крім "Мотор Січ ", акціонером білоруського авіаремзаводу виступає також білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій".

"Місцевий інвестор відмовився від виконання своєї частини інвестиційних зобов'язань. Через це всі непорозуміння", - сказав він, уточнивши: "Свою частину інвестиційних зобов'язань станом на сьогодні "Мотор Січ" виконала на 110%".

"27 квітня ми провели збори акціонерів на ОАРЗ. Підсумки роботи білоруського підприємства, на тлі провального для вертольотобудівного ринку 2017 року, коли ринок "просів", можна назвати успішними: підприємство завершило рік з прибутком", - додав співрозмовник агентства.

Коментуючи озвучену місцевими ЗМІ інформацію про нібито підготовлювану владою Білорусі передачу контрольного пакета акцій ВАТ "ОАРЗ" білоруському держпідприємству "Беспецвнештехника", В.Богуслаєв сказав: "Не розумію, звідки це: взяти і забрати. На ринку можна тільки купити або викупити. Так працює вся Європа. Потрібно розрахуватися з акціонерами".

Почесний президент ПАТ "Мотор Січ" уточнив, що з моменту придбання в 2012 році контрольного пакета акцій ОАРЗ на той час проблемного і виставленого владою Білорусі на приватизацію підприємства, "Мотор Січ" вклала в розвиток авіаремзаводу істотні інвестиції. "За ці роки ми вклали в завод у різних формах $20 млн, і фактично, підняли його з руїн", - сказав він.

Разом з тим В. Богуслаєв зазначив, що перегляд прогнозованих раніше перспектив розвитку Оршанського авіаремзаводу багато в чому обумовлений новою геополітичною ситуацією. "Сьогодні ОАРЗ не дають запчастини з РФ через Україну", - сказав він, додавши: "Уряд Білорусі не захищає своє підприємство, - але ж на ньому працюють білоруси, - навіть для виконання держзамовлення білоруської армії".

"Сьогодні ми ведемо переговори про зміну білоруського акціонера ОАРЗ", - сказав почесний президент ПАТ "Мотор Січ", але не конкретизував деталі переговорів, що ведуться.

Оршанський авіаремонтний завод створений в 1941 році, акціоновано в 2009 році. Підприємство виконує капітальний ремонт різних модифікацій вертольотів Мі-8 (Мі-17), Мі-24 (Мі-35).

У 2012 році ПАТ "Мотор Січ" та білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій" придбали відповідно 59,5% і 39,7% акцій ВАТ "ОАРЗ". Згідно з озвученими раніше "Мотор Січ" даними, вартість придбаного українською стороною пакета акцій ОАРЗ, на потужностях якого планувалося організувати модернізацію вертольотів Мі-8, становила $1,1 млн. Нові власники ОАРЗ взяли на себе зобов'язання в 2012-2016 роках інвестувати в реконструкцію виробництва Оршанського авіаремзаводу не менше $12 млн. За попередніми оцінками "Мотор-Січ", потенційний портфель замовлень придбаного підприємства оцінювався в понад 100 машин.

ПАТ "Мотор Січ" - один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок. Постачає продукцію в більш ніж 100 країн світу. "Мотор Січ" бере участь у реалізації держоборонзамовлення (ДОЗ) і має стратегічне значення для економіки і обороноздатності держави.

У 2012 році в Запоріжжі створено вертолітне КБ "Мотор Січ". Наразі ПАТ "Мотор Січ" забезпечує, зокрема, виробництво багатоцільових вертольотів Мі-8МСБ і Мі-2МСБ, є ремоторизованими і модернізованими версіями радянських багатоцільових Мі-8Т та Мі-2, а також просуває на ринок новий легкий вертоліт МСБ2 "Надія". Найближчим часом компанія також планує почати поставки ЗС України вертолітної техніки з новим авіаційним озброєнням.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна може пройти зиму з мінімально можливими відключеннями - голова Держенергонагляду

Екологічні збитки від знищення окупантами харківського "Епіцентру" перевищують 860 млн грн

ФДМ оголосив конкурс із відбору трьох незалежних членів наглядової ради держенерготрейдера "ЕКУ"

НКРЕКП ухвалила постанову для стимулювання будівництва нової генпотужності та energy storage

Експорт української кукурудзи в червні досяг 2,2 млн тонн, у липні-серпні знизиться в очікуванні нового врожаю - аналітики

Кабмін схвалив Національний план з енергетики та клімату – заступник міністра економіки

"Київтеплоенерго" відремонтувало понад 50% запланованих до ремонту у 2024р 1300 будинкових лічильників тепла

СЕО титанової "Велти" Бродський зацікавився подробицями санкцій на активи Фірташа в частині Мотронівського ГЗК

Офіційний курс гривні у вівторок послабився ще на 10 коп. - НБУ

ЗРОСТАННЯ ВВП УКРАЇНИ В I КВ.-2024 ПРИСКОРИЛОСЯ ДО 6,5% - ДЕРЖСТАТ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА