19:14 08.11.2024

Корпорація "Біосфера" у 2024 р. зросте в Європі вдвічі і планує втримати такий темп у 2025 р.

3 хв читати
Корпорація "Біосфера" у 2024 р. зросте в Європі вдвічі і планує втримати такий темп у 2025 р.

Корпорація "Біосфера", одна з провідних на ринку з виробництва та дистрибуції товарів для дому, у 2024 році збільшила свій бізнес приблизно вдвічі, визначає таке саме завдання на наступний рік і націлена створити "мільярдну компанію", заявив засновник і CEO корпорації Андрій Здесенко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі.

"І ми зростаємо. Цього року ми виростемо вдвічі. І наступного року наша амбіція зрости ще вдвічі", - сказав він на заключній сесії форуму в четвер увечері.

Здесенко зазначив, що наразі "Біосфера" працює вже на 25 ринках, і найсерйозніший крок до виходу на міжнародні ринки було зроблено після початку повномасштабної російської агресії.

"Ми придбали австрійський бренд Alufix разом із чотирма філіями та виробничими потужностями в Румунії. В умовах падіння обсягів на 30% через міграцію нашої цільової аудиторії з України, а згодом ще на 10%, придбання Alufix дозволило ефективно компенсувати втрати на внутрішньому ринку. Завдяки цьому наші виробничі потужності функціонують на рівні довоєнного періоду, що дозволило нам зберегти робочі місця для команди та підтримати стабільність компанії", — зазначив глава "Біосфери".

За його словами, завдяки програмі світового розвитку, експансії в Європі та в Азії корпорації вдалося продовжити зростання. Він зазначив, що бренди "Біосфери" "Фрекен Бок", Smile є лідерами в Казахстані та Киргизстані, компанія має дуже потужну представленість у Вірменії, Грузії, Азербайджані.

"Наступного року ми плануємо відкрити виробництво в Узбекистані, тому що там 100-мільйонний кластер розташований", - повідомив Здесенко.

Він також зазначив, що "Біосфера" створила міжнародну advisory board, щозбирається у Відні і членами якої є три американці та два європейці.

"Це світового рівня люди, які нам допомагають вибудовувати стратегію світової експансії. Тому, що у нас мета створити мільярдну компанію... Є такі амбіції, і ми створюємо «Біосферу 2.0»", - наголосив Здесенко.

За його словами, корпорація має десятки світових конкурентів, які працюють без обмежень, що є зараз в Україні.

"І головний виклик для «Біосфери» - як бути в такому ж темпі, перемагати ідеями, інтелектом, дизайном, вау-продуктами, інноваціями, з тим самим складним обладнанням, і де брати на це всі мільйони інвестицій, які потрібні", - додав засновник і CEO.

Він вказав на те, що разом із цією конкуренцією компанія додатково витрачає ресурси на забезпечення електроенергією (зокрема, минулого тижня встановила газовий генератор на 1,5 МВт), допомагає армії та суспільству.

Серед викликів у роботі на європейському ринку, Здесенко назвав відмінності в корпоративних культурах, логістичні виклики та виклики у фінансуванні, оскільки материнська компанія актами Національного банку обмежена у фінансуванні з України своїх міжнародних дочок.

«"Ми хочемо робити експансію, ми хочемо виробляти для Європи, але ми не можемо фінансуватися: маркетинг, реклама, люди, capex, підтримка, зростання...", - констатував він.

Корпорація "Біосфера" працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками ("Фрекен БОК", "Файний бонус", Vortex, Лайкіт, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, "Чиста Перемога", Pany Blisk і PoketMon).

Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

Наприкінці 2023 року було відкрито новий напрямок FOOD із власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Банки можуть підписати спільний меморандум про уніфікацію підходів до фінмоніторингу наступного тижня

П'ята частина магазинів в Україні представлені в категорії косметики та drogerie

"Укрнафта" і ЄБРР підписали кредитну угоду на EUR80 млн

ОГТСУ і польська Gaz-System запровадили гарантовану потужність на вхід в Україну в добовому обсязі 5,15 млн куб. м

Голова ЄК домовилася про вільну торгівлю з країнами МЕРКОСУР

Апеляційний суд відмовив прокуратурі в арешті рахунків найбільшого ТРК Кривого Рогу

ЄІБ виділив понад EUR60 млн на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні

Шмигаль про необхідність 20 тис. грн зарплати для бронювання: Це справді принцип "воюй або працюй"

Торговельні центри в регіонах відчувають складнощі з переходом на імпортну електроенергію

Критичним фактором для імпорту є ціна е/е в Європі, а не прайскепи, – глава Київського офісу Секретаріату ЕС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА