"Епіцентр" збільшить потужності заводу керамічної плитки до 12,5 млн кв. м на рік
Група компаній "Епіцентр" на заводі в Калинівці (Київська область) завершує монтаж нової виробничої лінії, це дозволить збільшити потужності підприємства до 12,5 млн кв. м на рік, повідомила пресслужба компанії.
Як наголошується в релізі, на сьогодні три діючих виробничих лінії заводу з річною потужністю 9,5 млн кв. м завантажені і працюють цілодобово. Нова лінія з потужністю 3 млн кв. м на рік планується до введення в експлуатацію вже цього літа. Обладнання для неї вироблено італійською компанією Sacmi - світовим лідером з виробництва машин і установок для виготовлення кераміки.
"Запуск нової лінії дасть змогу не тільки збільшити виробничу потужність, а й знизити собівартість продукції та зробити її більш конкурентною. Ми зможемо впровадити нові типи продукції, такі як потовщена плитка для використання зовні приміщень, а також нові великі формати, актуальні для експортних ринків", - повідомив директор Epicentr Ceramic Corporation Володимир Сиров.
Наразі компанія експортує плитку до Німеччини, Катару, Бельгії, Австрії, Люксембургу, Польщі, Чехії, Угорщини, Румунії, Словаччини, Литви, Естонії, Грузії, Молдови.
"Зі збільшенням виробництва та асортименту керамічної продукції ми зможемо розраховувати і на розширення географії експорту, і на зміцнення позицій на українському ринку", - зазначив Сиров.
За його словами, на сьогодні продукція заводу займає близько 25% українського ринку. При цьому постійно ведеться робота з розробки та впровадження нових форматів і поверхонь керамічної плитки. Наприклад, на початку 2024 року компанія вивела на ринок новий бренд TEO Ceramics, орієнтований зокрема на експортні ринки. А в березні була запроваджена нова лінійка плитки для стін, хоча раніше завод виробляв тільки керамограніт. Як результат, асортимент заводу за сім місяців 2024 року збільшився більш ніж на 160 нових SKU (товарних позицій).
"Не менш важливо, що в своїй роботі завод використовує глину українського походження, що видобувається на сході країни. Для забезпечення безперебійного виробництва створюється стратегічний запас глини на три роки, що дозволить підприємству не зважати на можливі перебої в поставках сировини", - повідомив директор заводу Руслан Хоменко.
Також ведеться робота над встановленням потужних газогенераторних установок, здатних забезпечити весь виробничий процес електроенергією власної генерації.
Запуск додаткової лінії є одним із кроків загальної програми розвитку та модернізації виробництва, що передбачає досягнення виробничої потужності у 18 млн кв. м у 2027 році. Завдяки цьому підприємство зможе створити нові робочі місця та збільшити відрахування до бюджету. Лише за минулий рік завод у Київській області сплатив понад 161 млн грн податків і зборів, і цього року компанія має намір збільшити податкові платежі ще на 10%.
Як повідомлялося, 2019 року "Епіцентр К" інвестував 3 млрд грн у будівництво найбільшого заводу з виробництва керамічної плитки площею 70 тис. кв. м у Калинівці (Київська обл.). Об'єкт розташований на ділянці 20 га біля митного терміналу "Калинівка" і складського комплексу групи "Епіцентр".
Як повідомив заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський, у Калинівці також планується будівництво двох заводів "Епіцентру", для чого місцева громада має виділити земельну ділянку.
Група компаній "Епіцентр" - це омніканальна екосистема, що об'єднує торговельні мережі "Епіцентр" і "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності. До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала шість ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працювали внаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій. Станом на 5 червня роздрібна мережа групи компаній налічує 71 торговельний об'єкт під брендами "Епіцентр" і "Нова лінія".
Незважаючи на суттєві втрати, ритейлер продовжує інвестувати в економіку: у 2022-2023 роках компанія вклала в різні проєкти понад 14,2 млрд грн. Загалом же інвестиційний план групи компаній "Епіцентр" до 2030 року передбачає розвиток проєктів у галузях ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики на загальну суму приблизно 100 млрд грн.
За даними Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).