Інтерфакс-Україна
10:37 23.06.2022

Бренд держпорталу "Дія" отримав бронзу фестивалю "Каннські леви" у категорії Creative Business Transformation

1 хв читати
Бренд держпорталу "Дія" отримав бронзу фестивалю "Каннські леви" у категорії Creative Business Transformation

Бренд державного порталу електронних послуг (та однойменної програми) "Дія" отримав бронзову нагороду міжнародного фестивалю творчості "Каннські леви" у категорії Creative Business Transformation, повідомив віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

"Отримали першого "Каннського Лева" за "Дію". Бронзовою статуеткою "Дію" відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякую нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна", - написав він у своєму телеграм-каналі ввечері в середу.

Раніше він повідомляв, що "Дія" увійшла до шортлиста "Каннських левів" у двох номінаціях: Service Design та Experience Transformation.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Київстар" запустив послугу хмарного сервісу для українського бізнесу

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Укртелеком та Інститут спецзв’язку КПІ поглиблюють стратегічне партнерство з підготовки фахівців з інфокомунікацій та кібербезпеки

Дослідники зафіксували наймасовіший витік даних в історії, скомпроментовані майже 16 млрд облікових записів

Україна приєднається до єдиної роумінгової зони ЄС з 2026 року

"Київстар" отримав дозвіл на тестування супутникової технології Direct to Сell

ЄК запропонувала включити Україну в зону роумінгу ЄС

ШІ-стартап Маска xAI веде переговори щодо продажу акцій на $4,3 млрд - ЗМІ

Майже 50% опитаних у "Києві Цифровому" за першочергову цифровізацію гіда послуг для Захисників

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА