Інтерфакс-Україна
18:11 22.04.2021

"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

2 хв читати
"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

Мобільний оператор компанія "Київстар" та ДП "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеці" (ГЦЦК) підписали меморандум про співпрацю, у рамках якої оператор надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України.

Як повідомила прес-служба "Київстару" в четвер, мета меморандуму - продуктивна співпраця у створенні спільних проектів за п'ятьма основними напрямами: рішення на основі інтернету речей (IoT); обробка та використання великих даних (Big Data); надання мобільних фінансових послуг; впровадження хмарних рішень; удосконалення муніципального транспортного процесингу.

"Міста України та їхні мешканці варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується всіх сфер - побуту, роботи, користування муніципальними об'єктами і транспортом, отримання послуг і сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. Щоб це стало можливим, "Київстар" долучатиметься до проектів зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями", - прокоментував підписання меморандуму директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстару" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба.

У "Київстарі" зазначають, що одне з очікувань від співпраці та реалізації проектів - автоматизація процесингу муніципального транспорту в усій Україні.

Як повідомлялося, в Маріуполі в четвер, 22 квітня, розпочав роботу єдиний електронний квиток муніципального транспортного процесингу - SmartTicketCity, ініціатива стартувала з відкриття автобусного маршруту 16-А. Над його впровадженням працювали ДП ГЦЦК, компанії ТОВ "Смарт-тикет технолоджи", VISA та "Київстар".

За даними мобільного оператора, в Маріуполі в рамках цього проекту "Київстар" оснастив валідатори в міському транспорті SIM-картками для якісного безперебійного зв'язку та надав можливість управління ними через платформу послуги "Центр управління IoТ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У новій версії АІ-асистента Quark від Alibaba розширено здібності

Одеса впроваджує платформу цифровізації міських послуг MISTO

Кількість перенесених номерів мобільного зв'язку в січні досягла найвищого показника, в лютому впала вдвічі - НКЕК

Юрчишин виступив за обмеження Telegram в Україні і вважає доцільним вивести з нього всі офіційні комунікації держави

Федоров анонсував новий проєкт "Дії" зі створення венчурних фондів для підтримки технологічних стартапів

"Нова пошта" у Чехії запустила доставку посилок у власні пункти видачі

Шмигаль: Ухвалюємо важливе рішення, що є частиною набуття роумінгового "безвізу" з Євросоюзом

Телеканал "FreeДом": 90% переглядів на YouTube-каналі забезпечується зарубіжною аудиторією

DeepSeek може випустити нову ШІ-модель у квітні, засновник не хоче продавати акції

Apple готує масштабну зміну інтерфейсів iPhone, iPad і Mac

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА