Інтерфакс-Україна
21:11 10.06.2020

Держрегуляторна служба вважає рішення НКРЗІ про зниження ставки інтерконекту на 33,3% ухваленим із порушеннями

2 хв читати
Держрегуляторна служба вважає рішення НКРЗІ про зниження ставки інтерконекту на 33,3% ухваленим із порушеннями

Державна регуляторна служба України за зверненням Федерації роботодавців України проаналізувала рішення Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) №195 від 19 травня 2020 року, і визнала його ухваленим із порушеннями чинного законодавства.

Як наголошується у зверненні Держрегуляторної служби до Міністерства юстиції України, текст якого має у своєму розпорядженні агентство "Інтерфакс-Україна", НКРЗІ не оприлюднила проект зазначеного рішення для обговорення ні у пресі, ні на власному сайті, також комісія не оприлюднила аналіз регуляторного впливу зазначеного рішення і не надала його на розгляд Держрегуляторної служби.

"З урахуванням зазначеного, рішення НКРЗІ ухвалено з порушенням вимог закону №1160 (закон України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" - ІФ)", - наголошується у тексті листа.

У зв'язку з цим, Держрегслужба направила лист до Мін'юсту про порушення вимог регуляторного законодавства під час ухвалення НКРЗІ рішення №195 від 19 травня 2020 року.

Держрегслужба також запропонувала НКРЗІ вжити заходів щодо приведення вищезазначеного рішення у відповідність до вимог регуляторного законодавства.

Як повідомлялося, 19 травня НКРЗІ вирішила знизити ставку інтерконекту з 0,12 грн до 0,08 грн, або на 33,33%. Ухвалене регулятором рішення в установленому порядку направлено до Мін'юсту для державної реєстрації та має набути чинності 1 січня 2021 року.

Раніше "Київстар" звернувся до низки парламентських комітетів із питань ускладнення роботи телеком-ринку в разі зниження регулятором розрахункової ставки за термінацію голосового трафіку в мережах зв'язку України з 12 коп. до 8 коп. за хвилину.

У "Київстарі" вважають, що в умовах ускладнення економічної ситуації в країні через спалах пандемії телеком-ринок, як один із найбільших платників податків, потребує підтримки з боку держави, а не регуляторних обмежень.

Водночас СЕО мобільного оператора компанії lifecell Ісмет Язиджи вважає високу ставку інтерконекту в Україні причиною виникнення "клубного ефекту" в мережах мобільних операторів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Причиною збою у доступі до стрічок агентства "Інтерфакс-Україна" стала проблема із енергозабезпеченням датацентру в Нідерландах

Мінцифри створило маркетплейс оборонних інновацій для учасників Brave1 і військових

"Укрпошта" в 2024р збільшила чистий дохід на 12,1%, скоротивши збиток в 1,9 раз

"Vodafone Україна" і "Київстар" завершили обмін частотами в спектрі 2100 МГц

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Збій в "Дія" стався через технічні оновлення центру обробки даних

GigaCloud, De Novo та датацентр "Парковий" створюють Український альянс цифрового суверенітету

Україна вивільнила спектр 700 МГц для 4G/5G в прикордонній зоні Львівської та Волинської областей

Єврокомісія оштрафувала Apple і Meta за порушення закону про цифрові ринки

"Київстар" планує збільшити частку доходу від не пов'язаних з телекомом бізнесів до 10%, а згодом до 50% - CEO

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА