Влада Євросоюзу посилює захист споживачів у цифровому просторі
Влада Євросоюзу вводить нові правила роботи компаній у цифровому просторі, покликані посилити захист споживачів в інтернеті.
Порушення правил може спричинити за собою великі штрафи, попереджають у керівництві Єврокомісії.
"Нові правила дадуть споживачам у цифровому світі такий захист, якого вони дійсно заслуговують", - заявила заступник голови Єврокомісії Віра Юрова.
Вона закликала держави Євросоюзу розпочати впровадження цих правил "невідкладно" і повністю завершити протягом двох років.
Введені правила, зокрема, забороняють компаніям-продавцям використовувати ботів для оптової купівлі квитків на концерти чи спортивні заходи з метою їх подальшого перепродажу за завищеною ціною, пише Deutsche Welle. Крім цього, продавцям товарів і послуг забороняється публікувати фейкові відгуки на своїх сайтах, а в разі зниження ціни товарів необхідно розміщувати дані про те, якою була ціна за 30 днів до цього.
Невиконання прийнятих правил може обернутися для компанії штрафом у розмірі "не менше 4% її річного обороту", заявив єврокомісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс.
"Ми даємо чіткий попереджувальний сигнал компаніям про те, що вони повинні грати за правилами, а не обходити їх", - заявив Рейндерс.
У травні 2018 року набрав чинності Загальний регламент ЄС про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR), який регулює поширення і використання особистих даних європейців. Відповідно до регламенту, користувачі з ЄС отримали право знати, як саме використовуються персональні дані, які вони надають про себе в інтернеті. Раніше захист персональних даних регулювався, головним чином, національними нормами країн-членів ЄС і, таким чином, регулювання цієї сфери відрізнялося в кожній з держав Євросоюзу.