"Інтерпайп" відкрив еру цифрових перевезень в Україні, оформивши у грудні першу накладну через систему SmartSign

Українська промислова компанія "Інтерпайп" відкрила еру цифрових перевезень в Україні, оформивши у грудні цього року першу в країні електронну накладну (TTН) через систему SmartSign.
Як повідомила компанія у Facebook у п'ятницю ввечері, у такий спосіб зроблено важливий крок до реальної побудови бізнесу та держави "в смартфоні".
Водночас уточнюється, що раніше будь-який вантаж мали супроводжувати три ТТН. Тепер з'явилася їхня електронна альтернатива з цифровим підписом. Всі дані вносять і зберігають у центральній базі даних (ЦБД). І вантажовідправник, і вантажоодержувач користуються єдиною системою.
Поки що водієві ще потрібна одна надрукована ТТН на випадок перевірки вантажу в дорозі. Але після переходу всіх компаній на таку систему паперові копії не знадобляться.
"Інтерпайп" залишається лідером цифрової трансформації в Україні. Ми впроваджуємо проекти не лише із диджиталізації виробничих процесів, а й працюємо над повним переходом на електронний документообіг. Наразі у компанії реалізується пілотний проект із впровадження модуля SmartSign. Вже протягом року плануємо повністю відмовитися від паперових носіїв під час підготовки договорів або накладних", - сказав директор з економіки та фінансів "Інтерпайпу" Денис Морозов, слова якого наведено у прес-релізі.
Як повідомлялося, "Інтерпайп" реалізувала на "Інтерпайп Ніко Тьюб" проект зі створення системи управління складами готової продукції з використанням диджитал-технологій. Систему управління складом WMS (Warehouse Management System) створено з метою суттєвого скорочення часу відвантаження готової продукції клієнту будь-яким видом транспорту.
Проект із впровадження WMS на "Інтерпайп Ніко Тьюб" стартував у червні 2019 року, загальні інвестиції становили $178 тис.
"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії постачають більше ніж до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2018 році "Інтерпайп" реалізував 857 тис. тонн готової продукції, зокрема - 189 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюють під брендом KLW.
В "Інтерпайп" працюють 12 тис. співробітників. У 2018 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,17 млрд. грн.
У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко Тьюб", "Дніпропетровський втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім'ї.