Доходи ФК "Шахтар" у сезоні-2012/2013 зросли в 3,2 разу - звіт

Футбольний клуб "Шахтар" (Донецьк) у сезоні 2012/2013 року збільшив дохід від продажу гравців майже вдесятеро, що дало змогу в цілому за підсумками сезону збільшити доходи в 3,2 разу - до 1,329 млрд грн, йдеться у звіті клубу в п'ятницю.
"У сезоні-2012/2013 "гірники" отримали рекордний для українського чемпіонату дохід від трансферів футболістів: за EUR35 млн в "Анжі" перейшов Вілліан, "Манчестер Сіті" за EUR40 млн придбав права на Фернандіньо. Загальний дохід від продажу та оренди гравців становив 908 млн грн", - зазначено в документі.
Згідно з ним, сезоном раніше такі доходи становили 92 млн грн, а в сезоні-2010/2011 - 136 млн грн.
Надходження від УЄФА в сезоні-2012/2013 зросли на 62% - до 194 млн грн завдяки тому, що "Шахтар" подолав стадію групового турніру і дійшов до 1/8 фіналу Ліги чемпіонів. При цьому в сезоні-2010/2011, коли "Шахтар" у Лізі чемпіонів зупинила титулована "Барселона" в 1/4 фіналу, доходи клубу від УЄФА становили 195 млн грн.
Надходження від спонсорів і рекламодавців за рахунок залучення нових партнерів, серед яких Pepsi та Herbalife, зросли на 7,7% - до 84 млн грн. Доходи клубу від продажу збільшилися на 15,8% - до 22 млн грн.
У документі зазначено, що реалізація корпоративних лож минулого сезону принесла "Шахтарю" 50 млн грн, що на 11,1% перевищило показник попереднього сезону. Було побудовано три додаткові ложі Sky Box Premium та чотири міні-ложі, що збільшило їх загальну кількість до 55, а кількість гостей у них - до 825 гостей. Загалом місткість стадіону за сезон було збільшено з 51,504 тис. до 52,187 тис.
Обсяги продажу атрибутики третій сезон поспіль залишилися на рівні 22 млн грн, а квитків та абонементів зросли з 39 млн грн до 49 млн грн, повернувшись до показника сезону 2010/2011. Згідно зі звітом, середня відвідуваність матчів вітчизняного чемпіонату зросла на 11% і сягнула рекордної в історії країни - 41,2 тис. людей. При цьому минулого сезону "Шахтарю" вдалося продати на 5,4% більше абонементів - 24,5 тисячі.
У сезоні-2012/2013 клуб також продовжив розвивати продаж маркетингових прав на виробництво продукції з використанням його логотипу: протягом року було укладено чотири нові контракти, загальна кількість найменувань продукції під брендом клубу досягла 12, що збільшило доходи клубу від продажу можливості використання логотипу на 29% - до 0,55 млн грн.