Інтерфакс-Україна
17:49 12.03.2020

Василь Хмельницький анонсував другий сезон бізнес-реаліті-шоу для підтримки українських підприємців

2 хв читати

Вперше в українському YouTube з'явився бізнес-канал, який навчає, як розпочати з нуля або масштабувати власну справу. У такий незвичний спосіб мільйонер з топ-50 Forbes із статком понад $240 млн Василь Хмельницький вирішив підтримати підприємців-початківців.

11 березня 2020 року відбулась перша офлайн-зустріч бізнес-реаліті-шоу — WIN WIN NIGHT у UNIT.City. На події, що фіналізувала закінчення першого сезону WIN WIN SHOW, було анонсовано продовження зйомок за умови, що канал набере 50 000 підписників. 

Модераторами заходу виступили ментори WIN WIN SHOW Костянтин Євтушенко, керівний партнер UNIT.City та Влад Ноздрачов, співзасновник Unit School of Business. Вони переконані, що WIN WIN SHOW вплинув на життя і бізнес учасників першого сезону та глядачів шоу на YouTube завдяки отриманим знанням та досвіду менторів.

Засновник компанії UFuture та хедлайнер WIN WIN SHOW Василь Хмельницький підтримав діячів бізнесу та запевнив, що останні події у економічній та медичній сферах стануть лише покликом до знаходження нових векторів розвитку малого і середнього бізнесу, підтримку яким надає підприємець.

“Світова криза та епідемія коронавірусу впливають і на українські сотні тисяч малих та середніх підприємств, яким вже сьогодні потрібна менторська підтримка і стимул від держави. Ми розвиваємо WIN WIN SHOW задля натхнення українських підприємців та успішного масштабування їх проєктів незважаючи на ситуацію у світі 2020 року”, — зазначив ініціатор проєкту Василь Хмельницький.

Спікерами заходу також стали:

- Олександр Потапенко, CFO компанії UFuture та керівний партнер виробничого акселератора INDAX.

- Сергій Комберянов, президент Lean Institute Ukraine.

- Артем Макеєв, CEO Unit school of business.

У рамках офлайн-події відбувся виступ і переможця першого сезону WIN WIN SHOW — 34-річного Дмитра Борисенка із Харкова. Протягом 2020 року він отримає понад 2 000 000 грн. на модернізацію та розвиток власного виробництва паракорду (мотузок). Дмитро та його команда з 22 спеціалістів вже постачає свій товар у 23 країни світу, а завдяки WIN WIN SHOW зможе вийти на якісно новий рівень.  

Наприкінці події серед тих, хто залишив заявку на презентацію ідеї свого бізнесу, 5 щасливчиків-підприємців виступили у рамках WIN WIN PITCH та отримали відвертий фідбек і цінні настанови від Василя Хмельницького, Костянтина Євтушенка та Влада Ноздрачова.

Результати першого сезону бізнес-реаліті WIN WIN SHOW у цифрах та фактах: 

- більше 40 тисяч підписників на каналі;

- 3,6 млн переглядів першого сезону;

- більше 200 тисяч переглядів кожної серії;

- 353 тисячі годин — загальний час переглядів;

- 90% переглядів із України та лише 10 % із інших країн;

- 41,3% глядачів віком 18-24 роки та 54,2% віком від 25 до 35 років.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА