12:27 08.10.2018

Партії та політики витрачають на рекламу незрівнянно більше, ніж зазначають у фінзвітах для НАЗК

2 хв читати
Партії та політики витрачають на рекламу незрівнянно більше, ніж зазначають у фінзвітах для НАЗК

Генеральний директор ВГО "Комітет виборців України" (КВУ) Олексій Кошель відзначає невідповідність коштів, витрачених політичними силами на рекламу зі звітами, яких вони надають до Національного агентства із запобігання корупції (НАЗК).

"Ми спостерігаємо потужні рекламні кампанії, які тривають вже понад 6 місяців... Ми побачили, що 17 політичних партій і потенційних кандидатів (у президенти - ІФ) в останні 4 місяці проводять активну зовнішню кампанію - борди і сітілайти. Загалом партії витратили на рекламу відповідно до фінансових звітів лише 10 млн грн у другому кварталі", - розповів О.Кошель на міжнародній конференції "Гроші в політиці: як політичні партії готуються до виборів" у понеділок у Києві.

За його словами, Комітет виборців України провів опитування експертів рекламних агентств, які вважають, що для повноцінного ведення кампанії необхідно 3 тис. бордів на місяць. При цьому середня вартість одного борда - близько 6 тис. грн по Україні, а в Києві – 13 тис. грн.

"Загалом, за нашими розрахунками лише на рекламну кампанію - на борди і сітілайти за останні 4 місяці потенційні кандидати витратили близько півмільярда гривень. Це дуже велика цифра і вона непорівнянна з тими цифрами, які партії подають до Нацагентства з питань запобігання корупції", - сказав О.Кошель.

Він також зазначив, що політичні сили "Основа", "Батьківщина" і "Аграрна партія", одні з перших розпочали активну рекламну кампанію.

За словами гендиректора КВУ, низка політиків проводять рекламну кампанію лише в базових для них регіонах - Олександр Вілкул (нардеп, один з лідерів "Опозиційного блоку") - південь і схід України, лідер Радикальної партії і глава однойменної парламентської фракції Олег Ляшко - у Житомирській та Черкаській області.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА