03:47 04.10.2023

Deutsche Telekom зайняв 1-е місце в Європі за вартістю бренду, обійшовши Mercedes-Benz - Brand Finance

2 хв читати
Deutsche Telekom зайняв 1-е місце в Європі за вартістю бренду, обійшовши Mercedes-Benz - Brand Finance

Німецький телекомунікаційний оператор Deutsche Telekom посів перше місце в Європі за вартістю цьогорічного бренду, змістивши на другу позицію автовиробника Mercedes-Benz, повідомляє Brand Finance.

Вартість бренду Deutsche Telekom збільшилася на 17% за рік – до 60,65 млрд євро, Mercedes-Benz – на 8%, до 56,67 млрд євро. На третьому місці знаходиться німецький страховик Allianz (+19,6%, 46,6 млрд євро), а лише у десятці лідерів шість компаній є представниками ФРН.

Четвертий рядок рейтингу займає британська нафтова компанія Shell (SPB: RDS.A) - 46,47 млрд євро, далі йдуть автомобільні BMW - 38,9 млрд євро, Porsche - 35,43 млрд євро і Volkswagen - 32,73 млрд євро, французька будинок моди Louis Vuitton – 25,34 млрд євро, британський аудитор EY – 24,77 млрд євро.

У топ-10 цього року увійшов швейцарський виробник продуктів харчування та напоїв Nestle, який витіснив на одинадцяту сходинку німецький промисловий конгломерат Siemens. В решті десятка лідерів не змінилася порівняно з 2022 роком.

Найшвидшою став бренд кави Nespresso, вартість якої за рік злетіла в 3,5 рази (до 2,8 млрд євро), внаслідок чого йому вдалося потрапити в топ-500 і одразу зайняти 219 позицію. Крім того, сильно виріс у ціні бренд італійських спортивних автомобілів Lamborghini (у 2,5 раза), німецька електроенергетична RWE (у 2,4 раза) та норвезька нафтогазовидобувна Aker BP (у 2,3 раза).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА