Високу цифрову грамотність освітян відзначено в усіх областях України – дослідження

У всіх областях України зафіксовано високий рівень цифрової грамотності освітян, розповів про підсумки відповідного дослідження міністр освіти та науки Сергій Шкарлет.
"Моніторинг якості організації дистанційного навчання - найважливіша складова роботи Міносвіти. Дистанційне навчання, незважаючи на те, що не може замінити очного, дає можливість забезпечити безперервність освітнього процесу в регіонах зі значним поширенням COVID-19", - написав Шкарлет у Telegram-каналі.
За його словами, згідно з дослідженням Держслужби якості освіти, яке тривало з 11 по 22 жовтня, у всіх областях України спостерігається високий рівень цифрової грамотності педагогів, а під час дистанційного навчання школи використовують поєднання синхронного й асинхронного режимів (93%). Водночас найбільше закладів, які використовують лише асинхронний режим навчання, – у Тернопільській і Волинській областях (93% та 37% відповідно).
"По-друге, під час дистанційного навчання в усіх галузях переважна більшість навчальних закладів використовує інформаційно-комунікаційні системи", - повідомив міністр.
За його словами, використовуються електронні освітні платформи: ресурс для змішаного та дистанційного навчання "Всеукраїнська школа онлайн", українська електронна освітня система "Мій клас"; хмарні послуги Google (G Suite, Classroom, Google Meet, Class Time); онлайн-сервіси та інструменти для проведення відеоконференцій і онлайн-зустрічей за допомогою програм Zoom і Skype.
"На онлайн-уроках учителі використовують різноманітні форми організації роботи – підвищення пізнавальної активності учнів: презентації, інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео й анімаційні", - додав він.
Серед недоліків, виявлених моніторингом: якість інтернет-зв'язку; участь у синхронному режимі навчання не всіх учнів із класу; оперативність появи актуальної інформації щодо організації дистанційного навчання на сайтах навчальних закладів.
"Усього за час дослідження співробітники територіальних органів Служби якості освіти відвідали 1078 онлайн-уроків", - ідеться у повідомленні.