Мовний омбудсмен наголошує на важливості розвитку дистанційної освіти для учнів з окупованих територій

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь заявляє про важливість розвитку системи дистанційної освіти для учнів, які проживають на окупованих територіях Донбасу та Криму, повідомляє прес-служба мовного омбудсмена.
"Хотів би наголосити на проблемі обмеження функціонування державної мови на тимчасово окупованих територіях України. Відсутність навчання українською мовою в окремих районах Донецької та Луганської областей, а також в Криму – це вагома перешкода для вступу до українських вишів. Саме тому сьогодні дуже важливо розвивати систему дистанційної освіти для учнів, що мешкають на окупованих територіях", - сказав Кремінь.
На його думку, для таких дітей мають бути доступні електронні підручники та дистанційні мовні курси.
"Адже належна підготовка школярів з окупованих територій - це запорука того, що ми зможемо їх залучити до навчання в українських університетах", - вважає мовний омбудсмен.
Окрім того, він заявив, що, співпрацюючи із закордонними українцями, побачив, що однією з проблемних тем залишається питання забезпечення українських громад якісними підручниками. "Сьогодні закордонні українці Америки, Європи, Австралії у своїй переважній більшості навчаються за застарілими підручниками або такими, які не проходять належної експертизи. Якщо ми говоримо про реінтеграцію закордонних українців, яких ми чекаємо і в наших закладах вищої освіти, то потрібно думати й про те, на яких підручниках вони вчаться та опановують українську мову за кордоном", - наголосив Кремінь.