17:59 25.01.2021

Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

2 хв читати
Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

Пивоварний концерн Anheuser-Busch InBev NV (AB InBev) повідомив, що не показуватиме рекламу пива Budweiser під час трансляції фіналу Національної футбольної ліги (НФЛ), також відомого як Супербоул, уперше з 1983 року, натомість пообіцявши витратити гроші, виділені на рекламний слот, на маркетингові компанії, пов'язані з вакцинацією від коронавірусу.

Бренд Budweiser витратить $1 млн на кампанії з інформування про вакцинацію та освітню роботу Ad Council, неурядової організації, яка допомагає організовувати громадські кампанії, і COVID Collaborative, групи експертів та інститутів у сфері громадського здоров'я та низки інших сфер.

Компанія активно займалася створенням реклами для Супербоулу в той момент, коли Управління із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США (Food and Drug Administration, FDA) вперше схвалило використання вакцини від COVID-19, сказала віце-президент Budweiser із маркетингу Моніка Растджі, слова якої наводить газета The Wall Street Journal. Топ-менеджери компанії порахували, що маркетингові кампанії зможуть допомогти розвіяти побоювання деяких споживачів із приводу вакцинації, сказала вона, зазначивши: "Ми не тільки великий бренд пива, а й один із найбільших рекламодавців".

"Ми все ще плануємо привернути увагу людей під час Супербоулу, - заявила Растджі. - Просто підхід буде нетрадиційним".

Присутність материнської компанії Budweiser, Anheuser-Busch, що є частиною Anheuser-Busch InBev, під час Супербоулу все ще буде суттєвою: компанія планує показати рекламу брендів Bud Light, Bud Light Seltzer Lemonade, Michelob Ultra і Michelob Ultra Organic Seltzer, а також самого Anheuser-Busch. Сукупний час слотів для загальнонаціональної реклами, як очікується, займе чотири хвилини, як і у 2020 році, повідомила компанія.

За словами викладача з маркетингу університету Карнегі-Меллон Джой Лю, малоймовірно, що бренд Budweiser позбудеться продажу через відсутність реклами під час Супербоулу цього року. З точки зору маркетингу, відмова від реклами на користь привернення уваги до вакцинації може бути навіть вигідною для бренду, оскільки приверне увагу споживачів, зазначила вона.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Країни G7 знижуватимуть залежність від Росії в галузі атомної енергії - заява

Між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" розпочався демонтаж залізобетонних тюбінгів - КП "Київський метрополітен"

Суд дозволив зняти з митрополита Павла електронний браслет, але не відлучатися з місця проживання

"Нова пошта" відкрила перше відділення в Іспанії

Правоохоронець із Запоріжжя вимагав у військового хабаря за непритягнення до відповідальності за ДТП, у якій той не був винен

Зеленський: Членство в ЄС - мрія, яка скоро стане реальністю для України

Чарльз III повернувся до громадських обов'язків після діагностування раку

Україна планує більше залучати до розмінування жінок - Свириденко

Унаслідок ворожих ударів по Харкову одна людина загинула, дев’ятеро постраждали - Синєгубов

Примусового повернення громадян України будь-якої статі чи віку до країни, яка воює, не буде - Стефанішина

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА