Поштова служба США зіткнулася з напливом онлайн-замовлень перед Різдвом
Поштова служба США (US Postal Service) зіткнулася з напливом святкових замовлень, зроблених через інтернет.
Остання субота перед Різдвом традиційно є однією з найбільш завантажених днів святкового сезону, оскільки деякі споживачі роблять покупки в останній момент. Тим часом на тлі зростання кількості заражень коронавірусом і посилення обмежень в низці штатів багато американців вважали за краще залишитися вдома і зробити покупки онлайн, як зробили в Чорну п'ятницю, пише газета The Wall Street Journal.
Прохідність у магазинах впала на 39,1% в суботу і скоротилася майже на 40% за весь вікенд порівняно з аналогічними днями роком раніше, згідно Sensormatic Solutions, що використовує камери і програмне забезпечення для відстеження відвідувань тисяч торговельних центрів.
Sensormatic знизила прогноз скорочення прохідності в магазинах у святковий сезон до 34-36% за шість тижнів, що завершуються 2 січня, порівняно з попереднім прогнозом зниження на 22-25%. Компанія все ще очікує завантаженість магазинів в останні дні перед Різдвом.
Зростання кількості покупок через інтернет стане перевіркою здатності компаній, які здійснюють доставку, таких як FedEx Corp. (SPB: FDX) і United Parcel Service (SPB: UPS) Inc., впоратися з рекордним обсягом посилок. Компанії стикаються з труднощами у здійсненні гарантованої доставки до часу.
У випадку з посилками, які повинні були прийти в період між 13 і 17 грудня, FedEx доставила вчасно 92,1% замовлень, UPS - 94,9%, а поштова служба - 86,1%, згідно з даними ShipMatrix, постачальника програмного забезпечення, який аналізує дані про постачання. У попередні два тижні ці показники знизилися.
Представник поштової служби повідомив, що рекордні обсяги поставок поряд із нестачею співробітників у зв'язку з пандемією коронавірусу призводять до затримок і що співробітники працюють у вихідні, щоб обробити посилки. "Ми приймаємо весь обсяг, який нам надсилають, що підсилює наші труднощі", - сказав він.
Рітейлери пропонують нові послуги, щоб полегшити процес здійснення покупок в останній момент. Після того, як магазини були змушені тимчасово закритися навесні, більшість компаній стали пропонувати послуги з безконтактного отримання замовлень для тих, кому не комфортно перебувати всередині магазинів.
Macy's Inc. (SPB: M) знизила вартість сервісу доставки DoorDash до $ 5 з $ 10 в період з 15 до 23 грудня. Компанія також пропонує послуги з безконтактного отримання замовлень у переддень Різдва.
Walmart Inc. (SPB: WMT) опублікував на своєму сайті список товарів, які можна буде забрати з найближчих магазинів у переддень Різдва, якщо замовлення буде розміщено онлайн не пізніше 16:00 за місцевим часом 23 грудня.
Amazon.com Inc. (SPB: AMZN) все ще обіцяє поставити мільйони посилок до Різдва. Користувачі сервісу Prime можуть отримати послугу безкоштовної доставки товарів, що доставляються за один день, якщо зроблять замовлення до 23 грудня.
Незважаючи на уповільнення споживчих витрат у листопаді, Національна федерація рітейлерів все ще очікує зростання продажів у святковий період на 3,6-5,2% порівняно з минулим роком.