Проект Генплану Києва передбачає розвиток столичного вузла залізничного транспорту

Проект Генерального плану Києва передбачає спорудження зовнішнього залізничного обходу від Ніжинського до Коростенського напрямків для пропуску транзитних вантажних потоків, якими нині перенасичений столичний вузол залізничного транспорту.
Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації з посиланням на комунальну організацію "Київгенплан" у середу, серед основних заходів розвитку залізничного вузла намічено:
- будівництво залізничної розв'язки в різних рівнях у районі зупинного пункту Лівий Берег;
- спорудження додаткових головних колій на ділянках: Київ-Деміївський - Дарниця, Жуляни - Глеваха, Київ - Миронівка;
- закриття 66 малодіяльних під'їзних колій на 10 вантажних станціях;
- створення трьох транспортно-складських комплексів: у районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
- закриття вантажних станцій і дворів Київ-Товарний, Київ-Дніпровський, вантажного двору Київ-Почайна, вантажної роботи на ст. Київ-Пасажирський, сортувальної роботи на ст. Дарниця.
Як повідомлялося, проект Генерального плану Києва також передбачає будівництво двох нових автовокзалів на виїздах із Києва, а також припинення експлуатації Центрального автовокзалу.