Кількість прослуховувань на стримінгових сервісах у США у 2019 році перевищила 1 трлн
Кількість прослуховувань музичних треків на стримінгових сервісах, таких як Spotify, Apple Music і YouTube, у США збільшилася на 30% у 2019 році і вперше перевищила 1 трлн, свідчать дані Nielsen Music.
Зростанню кількості прослуховувань сприяв, зокрема, випуск нових хітів такими артистами, як Тейлор Свіфт, Біллі Айліш і Post Malone.
На стримінгові сервіси, за даними Nielsen, наразі припадає 82% споживання музичного контенту в США. Продажі музичних альбомів на фізичних носіях, у свою чергу, впали на 19%, і їхня частка у споживанні музичного контенту тепер становить 9%.
У 2019 році також росла популярність платформи коротких відео TikTok, яка сприяла виникненню хітів. На початку минулого року на платформі поширювалися пародії на відеокліп Old Town Road репера Lil Nas X. Ця пісня набрала 2,5 млрд прослуховувань і стала найпопулярнішою в 2019 році. Крім цього, композиція побила рекорд за тривалостю лідерства у чарті Billboard Hot 100.
Найпопулярнішим жанром у 2019 році був хіп-хоп (28% прослуховувань). До трійки найпопулярніших жанрів також увійшли рок (20%) і поп (14%).
Лідером серед артистів за обсягом продажів і кількістю прослуховувань став репер Post Malone. У топ-5 також увійшли Drake, Біллі Айліш, Тейлор Свіфт і Аріана Гранде. На стримінгових сервісах найпопулярнішим виконавцем став Drake, за ним слідують Post Malone і Біллі Айліш.
Перше місце серед музичних альбомів за обсягом продажів і кількістю прослуховувань на стримінгових сервісах посів альбом Post Malone - Hollywood's Bleeding. Альбом Тейлор Свіфт - Lover став найбільш продаваним і на фізичних носіях, і в цифровому форматі.