МАУ виплатить по EUR250 компенсації пасажирам, котрі не потрапили з вини "Аерохендлінг" на рейс "Київ-Одеса"
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) виплатить EUR250 компенсації та поверне вартість невикористаних квитків кожному пасажиру рейсу PS55 "Київ-Одеса" від 26 травня, який не потрапив на борт літака через дії співробітників обслуговуючої компанії ТОВ "Аерохендлінг", повідомила МАУ у Facebook.
"Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, і за ті незручності, з якими зіткнулися наші пасажири... Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR. Наразі авіакомпанія МАУ готує претензію на адресу обслуговуючої компанії "Аерохендлінг" із приводу ситуації, яка виникла 26 травня", - наголошується в заяві авіакомпанії.
У МАУ наголосили, що за фактом ситуації, що склалася з майже 30 пасажирами рейсу з вини "Аерохендлінг", нині ведеться службове розслідування.
"Усім пасажирам, що не відлетіли, було надано харчування, а також можливість обрати альтернативний варіант дістатися пункту призначення. Пасажири, які вирішили відлетіти наступного дня до Одеси були розміщені в готелі", - наголошується в повідомленні прес-служби авіакомпанії.
Як повідомлялося, рейс МАУ PS55 "Київ-Одеса" 26 травня полетів, залишивши частину пасажирів, які пройшли реєстрацію, в аеропорту.
Пізніше за ситуацію, що склалася, від імені компанії вибачився генеральний директор "Аерохендлінг" Олег Голохвастов, повідомивши, що інцидент стався через погіршення стану здоров'я співробітника хендлінгової компанії.