15:54 27.05.2019

МАУ виплатить по EUR250 компенсації пасажирам, котрі не потрапили з вини "Аерохендлінг" на рейс "Київ-Одеса"

1 хв читати
МАУ виплатить по EUR250 компенсації пасажирам, котрі не потрапили з вини "Аерохендлінг" на рейс "Київ-Одеса"

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) виплатить EUR250 компенсації та поверне вартість невикористаних квитків кожному пасажиру рейсу PS55 "Київ-Одеса" від 26 травня, який не потрапив на борт літака через дії співробітників обслуговуючої компанії ТОВ "Аерохендлінг", повідомила МАУ у Facebook.

"Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, і за ті незручності, з якими зіткнулися наші пасажири... Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR. Наразі авіакомпанія МАУ готує претензію на адресу обслуговуючої компанії "Аерохендлінг" із приводу ситуації, яка виникла 26 травня", - наголошується в заяві авіакомпанії.

У МАУ наголосили, що за фактом ситуації, що склалася з майже 30 пасажирами рейсу з вини "Аерохендлінг", нині ведеться службове розслідування.

"Усім пасажирам, що не відлетіли, було надано харчування, а також можливість обрати альтернативний варіант дістатися пункту призначення. Пасажири, які вирішили відлетіти наступного дня до Одеси були розміщені в готелі", - наголошується в повідомленні прес-служби авіакомпанії.

Як повідомлялося, рейс МАУ PS55 "Київ-Одеса" 26 травня полетів, залишивши частину пасажирів, які пройшли реєстрацію, в аеропорту.

Пізніше за ситуацію, що склалася, від імені компанії вибачився генеральний директор "Аерохендлінг" Олег Голохвастов, повідомивши, що інцидент стався через погіршення стану здоров'я співробітника хендлінгової компанії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА