Інтерфакс-Україна
12:32 25.07.2018

АМКУ досліджує діяльність КП у сфері зовнішньої реклами

2 хв читати
АМКУ досліджує діяльність КП у сфері зовнішньої реклами

Антимонопольний комітет України (АМКУ) доручив територіальним відділенням дослідити діяльність комунальних підприємств, що поєднують надання послуг із розміщення зовнішньої реклами з адміністративними функціями на цьому ринку, повідомила державний уповноважений АМКУ Агія Загребельська.

Згідно з її повідомленням у Facebook, територіальні відділення також мають перевірити інформацію про відбір підприємств для демонтажу реклами поза конкурсною процедурою, що може призвести до завищеної вартості послуг для учасників ринку.

"Термін виконання доручення визначено до 28 вересня 2018 року", - зазначила А.Загребельська.

Крім того, за її словами, АМКУ доручив до 1 вересня провести робочі зустрічі щодо спірних питань у сфері зовнішньої реклами в Дніпрі, Сумах, Черкасах, Чернівцях та Мелітополі.

Як повідомила А.Загребельська з посиланням на учасників ринку, в Дніпрі розробляється схема розміщення зовнішньої реклами, яка передбачає демонтаж рекламних конструкцій окремих операторів. У Сумах діє не передбачений законодавством орган, який розглядає заявки на розміщення зовнішньої реклами перед тим, як їх розглядає комітет міськради. У Черкасах операторів зовнішньої реклами зобов'язали демонтувати рекламу великого формату (18 кв. м), при цьому один оператор надалі працює на конструкціях цього формату.

Чернівці розробляють новий порядок розміщення зовнішньої реклами, а в Мелітополі скасовано чинний порядок розміщення реклами після того, як суд зобов'язав виконавчий комітет надати дозвіл одному з операторів. Скасування порядку розміщення реклами призвело до скасування дозволів інших операторів зовнішньої реклами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА