Інтерфакс-Україна
20:13 17.11.2017

Україна має намір запровадити вільну конкуренцію між видами транспорту

3 хв читати
Україна має намір запровадити вільну конкуренцію між видами транспорту

Логістика в Україні повинна бути конкурентною, і разом з логістичною стратегією планується ввести вільну конкуренцію між різними видами транспорту.

Відповідно до прес-релізу Міністерства інфраструктури України, про це заявив його глава Володимир Омелян 17 листопада під час презентації Логістичної стратегії, розробленої для України за підтримки Світового банку.

У заході також узяли участь: директор Світового Банку у справах України, Білорусі та Молдови Сату Кахконен, голова "Укрзалізниці" Євген Кравцов, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Олександра Клітін, представники експертного середовища, громадськості.

Міністр інфраструктури України підкреслив, що без зрозумілої та чіткої логістичної стратегії розвиток України як повноцінного учасника світових економічних процесів неможливо.

"Ми серйозно розглядаємо логістичну стратегію, презентація якої відбувається сьогодні. Це не просто набір видінь і політик, це - євродирективи, які чітко регулюють питання транспорту і які повинні бути введені в Україні", - зазначив він.

Одним з ключових питань, за словами глави міністерства, є реформа "Укрзалізниці".

"Я не хотів би, щоб скандали навколо "Укрзалізниці" постійно були топ-темою в Україні. "Укрзалізниця" повинна працювати ритмічно і прогнозовано і давати суспільству і бізнесу результат, якого від неї очікують. Ми разом з керівництвом "Укрзалізниці" починаємо співпрацю з General Electric. Сподіваюся, також в Україні будуть такі компанії, як Alstom і Bombardier, можливо, ще інші компанії. Технічне переоснащення залізниці - це теж логістика, це ключ, який дає вирішення багатьох проблем", - заявив В.Омелян.

Міністр інфраструктури зауважив, що сьогодні у Верховній Раді був зареєстрований законопроект про залізничний транспорт, ухвалення якого нарешті дасть старт реформі залізничної галузі в Україні.

В.Омелян також наголосив на необхідності залучення інвестицій для реформування автомобільного транспорту.

"До 2030 року нам необхідно інвестувати мінімум $6 млрд для того, щоб отримати нові вантажівки сучасного покоління. Це не абстрактна інвестиція в рухомий склад - це інвестиція і в екологію, і в енергоефективність. Якщо ми повністю переходимо на новий тип автомобілів, то ми економимо мінімум EUR2,5 млрд на паливі, на обслуговуванні. Безумовно, ми можемо і надалі робити так, як зараз, - брати вживані автомобілі з Європи і використовувати їх для вантажних перевезень, або працювати спільно з європейськими інституціями, банками, щоб запускати спеціальні кредитні лінії для закупівлі великої кількості таких автомобілів або налагодження їх виробництва в Україні", - сказав він.

Міністр інфраструктури підкреслив, що логістична стратегія буде складовою Національної транспортної стратегії 2030, і висловив надію, що вона буде затверджена на урядовому рівні вже на початку наступного року.

"Вона повинна відповідати нашій Національній транспортній стратегії до 2030 року. Це повинен бути єдиний документ. Але, як сьогодні підкреслили представники Світового банку та Єврокомісії, це не може бути роботою одного міністерства інфраструктури. Це робота всього уряду. Це має бути повна політична підтримка як прем'єр-міністра, профільного віце-прем'єра та парламенту", - резюмував В.Омелян.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

The Verge: OpenAI працює над створенням конкурента соцмережі Х

Гончаренко заявив, що не голосуватиме за продовження мобілізації та воєнного стану

ЄСПЛ розпочав процедуру щодо незаконного всиновлення росіянами українських дітей з окупованого Криму

Українським морським коридором експортовано близько 73 млн тонн зерна – Кулеба

Парламент Словаччини відмовився засуджувати РФ за атаки на Кривий Ріг та Суми – ЗМІ

Україна незабаром отримає нові системи ППО Patriot - Рютте

Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 200 військовослужбовців - Генштаб

З початку доби Сили оборони відбили 87 ворожих атак - Генштаб

Уряд втілює принцип "росія заплатить" та формує міжнародний компенсаційний механізм – Шмигаль

Київрада ухвалила рішення про безоплатне одноразове харчування для дітей захисників і захисниць, Героїв Небесної Сотні та учасників АТО/ООС у комунальних закладах освіти

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА