Інтерфакс-Україна
18:35 11.10.2016

Україна втрачає шанс порятунку "Антонова" та співпраці з Німеччиною з виробництва Ан-124 "Руслан" - Тарута

2 хв читати
Україна втрачає шанс порятунку "Антонова" та співпраці з Німеччиною з виробництва Ан-124 "Руслан" - Тарута

Через відсутність виразної державницької позиції керівництва держконцерну "Укроборонпром" та президента України наша країна втрачає можливість реалізації унікального проекту з експлуатації літаків Ан-124 "Руслан" із Німеччиною та перспективу їх виробництва на київських і німецьких майданчиках, заявив народний депутат Сергій Тарута, який очолює міжпарламентську групу зі зв'язків із Німеччиною.

Як повідомляє прес-служба нардепа, у вівторок під час Другого українсько-німецького бізнес-форуму С.Тарута розповів, що йдеться про зрив програми широкомасштабної співпраці концерну "Антонов" із Бундесвером ФРН і НАТО з перевезення великогабаритних вантажів і можливого початку спільного виробництва "Русланів" на виробничих потужностях у Києві та Лейпцизі.

Раніше для здійснення перевезень було створено два комерційні підприємства: одне безпосередньо концерном "Антонов" і друге - спільно з росіянами "Волга-Дніпро" (вони також мають парк АН-124 із часів СРСР). Після початку антитерористичної операції НАТО в Афганістані в Лейпцизі було створено спеціальний транспортний хаб для перевезення вантажів НАТО літаками "Антонов". Також на паритетних засадах українська та російська сторони в Німеччині відповідно до всіх вимог німецького законодавства заснували відповідну структуру - Salis GmbH, яка координувала всі подібні перевезення. При цьому близько 80% перевезень замовляв безпосередньо Бундесвер, а решта замовлень надходила від інших країн-членів НАТО.

Відповідний контракт дійсний до 2017 року. Але у зв'язку з агресією РФ проти України, офіційна влада України прийняла рішення розірвати контракт, щоправда, заявила про це лише в 2016 році. Можливо, українська сторона розраховувала отримати всі замовлення для України, але німецька сторона неформально попередила українське керівництво, що сподівання України отримати всі замовлення необґрунтовані.

Водночас є реальна можливість розвитку стратегічної співпраці Німеччини та України у сфері літакобудування.

За інформацією С.Тарути, обговорювалася можливість спільного випуску "Русланів" в Україні та Німеччині. При цьому німецька сторона готова була взяти на себе основну частину організаційних і фінансових витрат щодо запуску цього масштабного проекту і представила модель такої співпраці.

"Незважаючи на наші численні обговорення на найвищому рівні в Україні, нам не вдалося переконати "Укроборонпром" і президента в необхідності прийняти цю пропозицію німецької сторони. В результаті нещодавно Франція підписала контракт на закупівлю відповідних послуг із транспортування вантажів США, а Бундесвер буквально кілька днів тому підписав контракт на закупівлю понад 50 транспортних літаків Lockheed Martin С-130 у США. В результаті незрозумілої політики керівництва "Укроборонпрому" та президента України нам завдано колосальних збитків, адже йшлося про реальну можливість дати нове життя "Антонову" та вийти на реальний рівень стратегічного партнерства з Німеччиною", - зазначив С.Тарута.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Паліса: кожна бригада на лінії зіткнення щомісяця отримуватиме визначену кількість мобілізованих

Зеленський анонсував новий порядок розподілу особового складу між бойовими бригадами

Зеленський вивів Єрмака зі складу РНБО та Ставки Верховного головнокомандувача

Питання керівника "Оператора ГТС України" вирішуватиме оновлена наглядова рада – Мінекономіки

Молдова денонсувала угоду з РФ про культурні центри

Трамп отримав "Премію миру" та медаль FIFA

Представники Херсонської ОВА та МВС обговорили ліквідацію наслідків російських ударів по Херсонській ТЕЦ

Малюк доповів Зеленському про результати СБУ в протидії російським окупантам

В Україну за посередництвом Меланії Трамп вдалося повернути 7 дітей з ТОТ – омбудсмен

На НВМК висадили частину майбутньої Алеї дубів на честь полеглих воїнів - Мінветеранів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА