15:58 29.09.2016

Аеропорт "Бориспіль" має справу з низкою труднощів у боротьбі з розкраданнями багажу

4 хв читати
Аеропорт "Бориспіль" має справу з низкою труднощів у боротьбі з розкраданнями багажу

Державне підприємство "Міжнародний аеропорт" Бориспіль "(Київ), найбільший аеропорт країни, має справу з низкою труднощів у перешкоджанні розкраданню багажу пасажирів, а також на спробах притягти злодіїв до відповідальності, повідомив в.о. генерального директора аеропорту Євген Дихне.

"У нас є труднощі. Коли ми визначаємо працівника як схильного до крадіжки, у нас не так багато юридичних механізмів, щоб звільнити його з роботи. Працює презумпція невинності, юридичні норми", - сказав він на прес-конференції в аеропорту в четвер.

За словами Є.Дихне, навіть коли щодо співробітника аеропорту точно відомо, що він займається крадіжкою, аеропорт не завжди має достатньо доказів для його судового переслідування. "Також не завжди судді зацікавлені в тому, щоб ухвалювати такі рішення. Це далеко не бідні люди, десятиліттями крадуть в аеропорту, в багатьох із них доволі великі будинки в Бориспільському районі, вони можуть собі дозволити ефективно захищатися в судах, тоді як у підприємства не так багато механізмів для цього. Тому наші спільні з поліцією зусилля із притягнення таких осіб до відповідальності не завжди успішні", - констатував він.

При цьому, за словами глави аеропорту, він не має юридичної можливості звільнити таких співробітників за тією статтею, за якою їх би не прийняли більше на роботу. "Ми не маємо права вести реєстри вантажників-крадіїв, оскільки тим самим порушуємо права громадян, ми не можемо використовувати без рішення суду жоден з наших матеріалів для того, щоб приймати рішення щодо прийому на роботу або звільнення", - додав він.

В результаті злодії звільняються із записом в трудовій книжці "за згодою сторін" або за власним бажанням, що, за словами Є.Дихне, не дає ніяких гарантій, що наступний директор підприємства не візьме їх назад на роботу.

"Ми працюємо над тим, щоб мати велику кількість механізмів впливу й очистити наші лави від нечесного персоналу", - сказав він.

Менеджер з безпеки аеропорту "Бориспіль" Марина Фастовець повідомила, що в період з 15 травня до 29 вересня 2016 року надійшло 46 звернень про несанкціонований доступ до багажу, тоді як за аналогічний період минулого року надійшло всього 11 таких звернень громадян.

"Це свідчить про те, що нам довіряють, до нас звертаються, і пасажири отримують позитивні результати щодо своїх звернень. Із цих 46 звернень п'ять - у режимі обробки, за трьома вже зібрані матеріали й направлені в поліцію з метою притягнення порушників до кримінальної відповідальності. за 10 зверненнями встановлено місцезнаходження зниклих речей, і вони повернуті власникам ", - сказала вона.

М.Фастовець також повідомила про випадки, коли пасажир звертається із заявою про несанкціонований доступ до багажу, але після опрацювання заяви виявляється, що повідомлення було фейковии, і він зізнається в цьому. "Також великий відсоток підтверджує, що крадіжка була здійснена в іншому аеропорту за маршрутом прямування, про що одразу ж інформується цей аеропорт для подальшого розслідування", - сказала вона.

Говорячи про терміни роботи з такими заявами, глава аеропорту додав, що за розробленою "Борисполем" технологією пасажир отримає інформацію про перебіг розслідування протягом п'яти днів, незалежно від результативності розслідування на цьому етапі. "У цей період ми можемо визначити, чи вчинено порушення в нашому аеропорту. Якщо ми говоримо, що це не в компетенції нашого аеропорту, ми повідомляємо і у відповідну авіакомпанію, і в аеропорт-суміжник про подію, і є ще 15 днів для проведення ефективного розслідування", - додав Є.Дихне.

На запитання про те, що найчастіше крадуть із багажу, начальник відділення поліції в аеропорту Олексій Фесенко повідомив, що в основному беруть речі, які легко винести, - гроші, ювелірні вироби, планшети, телефони. "Тому ми завжди і всіма способами попереджаємо пасажира про те, що не варто класти цінні речі в багаж", - резюмував він.

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" забезпечує понад 68% пасажирських авіаперевезень України, є єдиним українським аеропортом, в якому обслуговуються далекомагістральні рейси. З аеропорту понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярне сполучення більш ніж на 100 маршрутах по всьому світу.

"Бориспіль" очікує збільшення пасажиропотоку за підсумками січня-вересня 2016 року у 16% порівняно з аналогічним періодом 2015 року, і на 22% порівняно з аналогічним періодом 2014 року - до 6,48 млн осіб.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кабмін передав Міноборони повноваження Генштабу щодо погодження бронювання

У Львівській області чоловік загинув унаслідок вибуху гранати

Зеленський підписав Укази про призначення понад 100 суддів

Зеленський: Кремль відзначив день завершення Другої світової війни своїм нацизмом – масованим ударом по Україні

Зеленський: Зрив будь-яких спроб наступальних дій РФ – це нагальний пріоритет

Зеленський провів телефонну розмову із прем'єр-міністром Саудівської Аравії

Окупанти за добу завдали 59 ракетних і 55 авіаударів по Україні, обстріляли понад 110 населених пунктів

Росіяни обстріляли Запорізький район, постраждала жінка

Українська авіація завдала за добу ударів по восьми місцях скупчення окупантів і трьох систем ППО

За добу на фронті вдвічі зросла кількість бойових зіткнень, на авдіївському напрямку відбито 35 ворожих атак

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА