BlaBlaCar вивчає питання введення комісії для пасажирів сервісу в Україні

Відомий сервіс BlaBlaCar, що спеціалізується на послугах райдшерінгу, вивчає питання введення комісії для українських пасажирів, які користуються сервісом.
Як повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" менеджер з комунікацій та PR BlaBlaCar в Україні Юлія Крупенко, розмір такої комісії може залежати від маршруту, її граничний розмір може становити до 20%.
"В Україні сервіс успішно розвивається, як і в інших країнах, і в майбутньому така комісія планується ", - додала вона, уточнивши, що точні терміни впровадження комісії та інші подробиці - на стадії обговорення.
Для автовласників, які надають свої авто до користування сервісом, як і раніше, сервіс буде безкоштовним.
Такий механізм, за словами Ю.Крупенко, працює в багатьох країнах і дозволить прискорити розвиток сервісу, посилити його безпеку, підвищити ефективність роботи.
Згідно з даними веб-сайту BlaBlaCar, наприклад, влітку 2016 року власники автомобілів запропонували втричі більше поїздок на сервісі BlaBlaCar, ніж влітку 2015 року. Тільки за маршрутом Київ-Одеса на одні з вихідних водії пропонували більше 4 тис. місць в своїх автомобілях.
До топ-5 найпопулярніших маршрутів з червня до серпня 2016 року увійшли: Київ-Одеса, Дніпро-Запоріжжя, Київ-Львів, Львів-Івано-Франківськ, Черкаси-Київ.
Ідея створення сервісу для спільних поїздок вперше з'явилася у француза Фреда Мазеллі в 2004 році, а через рік у Франції почав працювати BlaBlaCar.
На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап "Подорожник".