Інтерфакс-Україна
14:02 27.06.2016

Панамський канал відкрився після тривалої реконструкції

2 хв читати
Панамський канал відкрився після тривалої реконструкції

Панамський канал знову відкрився в неділю після тривалих робіт із реконструкції та розширення, що забрали майже 10 років.

Проект розширення каналу, вартість якого $5,25 млрд, був завершений на два роки пізніше, ніж планувалося, у зв'язку з неодноразовим зривом термінів будівництва, а також перевищенням кошторису витрат, пише Associated Press.

Президент Панами Хуан Карлос Варела назвав день відкриття каналу історичним для своєї країни і всього світу.

Першим судном, яке пройшло оновленим каналом, став контейнеровоз китайської Cosco Shipping Panama, завширшки 48,2 м і завдовжки 300 м. Подібні мега-судна класу New Panamax вважаються майбутнім сфери морських перевезень вантажів, вони зможуть проходити Панамським каналом після його реконструкції.

В результаті розширення пропускна здатність Панамського каналу збільшилася вдвічі, що, як очікується, дасть змогу йому успішніше конкурувати із Суецьким каналом. Крім того, реконструкція відкриває нові можливості використання каналу, наприклад, для постачання природного газу із США в Азію.

"Панамський канал, з урахуванням його розширення, стає важливим водним шляхом у сфері морської комерції не тільки регіону, а й усього світу", - заявив виконавчий віце-президент з комерційного розвитку Панамського каналу Оскар Базан.

На частку доходів від контейнерних перевезень припадає близько 50% загальної виручки, одержуваних компанією, що управляє каналом.

Датська транспортна і нафтовидобувна компанія A.P. Moeller-Maersk A/S, світовий лідер у сфері контейнерних перевезень, у понеділок заявила про намір активно використовувати розширений Панамський канал.

Уряд Панами сподівається, що відкриття каналу після реконструкції дасть змогу значно збільшити доходи бюджету країни, 25% населення якої живе в бідності.

Панамський канал протяжністю 77 км з'єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем і Атлантичним океаном. На відміну від Суецького каналу, він не прокладений по всій довжині на рівні моря: судна піднімаються й опускаються за допомогою гігантських шлюзів на вході і виході і проходять по прісноводного фарватеру, що поповнюється від річок, які стікають з навколишніх лісистих пагорбів.

Канал був збудований американцями в 1904-1914 роках (до цього невдалу спробу робили французи), а в 1999 році він був переданий у власність панамського уряду. Канал є одним з головних джерел доходу для цієї країни.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

The Verge: OpenAI працює над створенням конкурента соцмережі Х

Гончаренко заявив, що не голосуватиме за продовження мобілізації та воєнного стану

ЄСПЛ розпочав процедуру щодо незаконного всиновлення росіянами українських дітей з окупованого Криму

Українським морським коридором експортовано близько 73 млн тонн зерна – Кулеба

Україна незабаром отримає нові системи ППО Patriot - Рютте

Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 200 військовослужбовців - Генштаб

З початку доби Сили оборони відбили 87 ворожих атак - Генштаб

Київрада ухвалила рішення про безоплатне одноразове харчування для дітей захисників і захисниць, Героїв Небесної Сотні та учасників АТО/ООС у комунальних закладах освіти

Україна представить проєкт DAKH (ДАХ): Vernacular Hardcore на Міжнародній архітектурній бієнале у Венеції

Наразі невідомо, чи планує Трамп прийняти запрошення відвідати Україну

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА