20:35 10.07.2013

Плацкарт і купе в липні подорожчають на 10%, з 1 жовтня ще на 10% - Мінінфраструктури

3 хв читати

Міністерство інфраструктури за ініціативою "Укрзалізниці" вирішило в два етапи підвищити вартість проїзду в Україні в плацкартному та купейному вагонах - по 10% у липні та жовтні, що дасть змогу отримати у 2013 році 270 млн грн, частково зменшивши збитковість пасажирських перевезень, і спрямувати частину коштів на капітальний ремонт вагонів.

Нові тарифи набудуть чинності з дня офіційного опублікування цих наказів, ідеться в повідомленні міністерства без уточнення планованої дати публікації.

Мінінфраструктури уточнює, що залишаться незмінними тарифи на проїзд у поїздах "Інтерсіті+", вагонах СВ пасажирських поїздів і в приміських поїздах.

Як приклад абсолютних цін подорожчання відомство наводить плацкартний квиток на поїзд №13 Київ – Львів вартість проїзду в четвер (дешевший тариф порівняно з п'ятницею і неділею, але дорожчий порівняно з вівторком-середою) плацкартному вагоні після першого етапу підвищиться на 4,91 грн, другого етапу – ще на 5,39 грн. У купейний вагон цього поїзду квиток після першого етапу підвищення тарифу подорожчає на 9,52 грн, після другого етапу – ще на 10,46 грн.

Мінінфраструктури також повідомляє, що подорожчання подорожі в міжнародному сполученні в усіх категоріях вагонів, крім СВ, по 5% у липні та жовтні стосується виключно квиткової частини без плацкарти. Відомство пояснює, що квиткова частина – це компенсація витрат на утримання та експлуатацію інфраструктури залізниць і електроенергію (або інший вид енергії), що використовується під час курсування поїзда (інфраструктурна складова). Наприклад, вартість проїзду в плацкартному вагоні поїзда №5/6 сполученням Київ – Москва після першого етапу підвищення збільшиться на 6,04 грн, після другого етапу – ще на 6,34 грн. За місце в купейному вагоні після першого етапу підвищення пасажир сплачуватиме на 9,6 грн більше, після другого етапу – ще на 10,08 грн.

Міністерство зазначає, що востаннє тарифи на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні у загальних вагонах підвищувались у жовтні 2008 року, в плацкартних – у червні 2009 року, в міжнародному сполученні – теж у жовтні 2008 року. Відтоді, за даними відомства, ціни на рейки Р-65 збільшилися на 63%, стрілочні переводи – 59%, колеса для пасажирських вагонів – 30,2%, електроенергію – 65,5%.

"Окрім того, зростання тарифів зумовлене необхідністю поступового зменшення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних", - зазначає Мінінфраструктури. Воно уточнює, що зношеність парку пасажирських вагонів "Укрзалізниці" становить 86%, 3 706 вагонів експлуатуються понад встановлений нормативний термін (більше 28 років) – це 81% від загального парку вагонів, а старіння парку перевищує темпи його оновлення. Для проведення капітально-відновлювального ремонту 206 вагонів для подовження терміну служби до 15 років необхідно орієнтовно 927 млн грн, а збитки "Укрзалізниці" від пасажирських перевезень лише у першій половині цього року сягнули близько 3,5 млрд грн.

"Нинішнє підвищення тарифів не вирішує проблеми збитковості пасажирських перевезень – тарифи на здійснення пасажирських перевезень і надалі залишаться нижчими від нульової рентабельності", - наголошує Мінінфраструктури.

"Діючий тариф на пасажирські перевезення у далекому сполученні покриває лише 30% витрат залізниці. А щоб вийти на економічно обґрунтований тариф, слід підвищити його утричі", - цитує відомство координатора реформи транспортної галузі координаційного центру з упровадження економічних реформ при президентові України Олександра Каву. За його словами, тарифи можна було б залишити незмінними за умови покриття різниці між доходами та витратами на пасажирські залізничні перевезення із державного бюджету.

Мінінфраструктури також зазначає, що проїзд українською залізницею найдешевший у СНД і значно дешевший за переліт літаком.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

В одному з районів Полтавської області в результаті атаки дронів пошкоджено енергетичну інфраструктуру

На Харківщині з-під обстрілів евакуйовано понад 9 тис. 900 осіб - Синєгубов

На Харківщині за добу три мирні жителі загинули, 33 постраждали через ворожі обстріли

Уночі російські БПЛА атакували два об'єкти енергетичної інфраструктури

У Херсонській області за добу у результаті обстрілів п'ятеро людей дістали поранення, є влучання в житлові квартали та сільгосппідприємства

Окупанти за добу завдали понад 450 ударів по Запорізькій області, використовували артилерію і БПЛА

Сили оборони за добу ліквідували понад 1200 окупантів, 36 артсистем і один літак противника

Війська РФ хочуть наблизитися до Харкова в межах досяжності ствольної артилерії

Засобами ППО збито всі 13 ударних БПЛА, які атакували вночі Україну

Кабмін затвердив положення про центри рекрутингу ЗС України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА