Житель Львова вимагає компенсації в 10 тис. грн за хамство водія маршрутки

Житель Львова вимагає відшкодування моральної шкоди за хамство водія автобуса маршруту №39, повідомив на прес-конференції юрист громадської організації "Наше право" Богдан Зелений.
"Громадська організація "Наше право" за дорученням жителя Львова звернулася до Личаківського суду Львова з позовом до фірми "Фіакр", вимагаючи 10 тис. грн компенсації за хамську поведінку з боку водія маршрутки №39", - сказав Б.Зелений.
За словами юриста, інцидент трапився 21 січня. За словами пасажира, посеред маршруту водій заявив, що він не поїде до кінцевої зупинки, оскільки там на дорозі велике скупчення снігу. Пасажири обурилися такою заявою, і між ними та водієм виникла суперечка.
"Наш клієнт обурився такою поведінкою водія, а у відповідь почув образи й нецензурну лайку. До водія приєднався ще один чоловік, як з'ясувалося пізніше, власник самого автобуса. Всі ці образливі випади пасажир записав на мобільний телефон, і вони є важливим доказом у нашому позові", - сказав Б.Зелений. Також він додав, що в результаті з’ясувалося, що ніяких снігових завалів на дорозі не було.
Крім того, "Наше право" від імені групи жителів Львова направило позов до Франківського районного суду Львова, в якому вимагає суд зобов'язати владу міста розірвати угоду з фірмою-перевізником "Фіакр" у зв'язку з регулярними й постійними порушеннями умов договору.