04:45 16.10.2024

Глава BMW заявив, що заборона ЄС на ДВЗ призведе до спаду в автомобільній промисловості

2 хв читати
Глава BMW заявив, що заборона ЄС на ДВЗ призведе до спаду в автомобільній промисловості

Глава німецької Bayerische Motoren Werke AG (BMW) Олівер Зіпсе заявив на Паризькому автосалоні, що точка відсікання в 2035 році для автомобілів, що викидають CO2, "більше не є реалістичною", пише The Guardian.

Плани ЄС щодо заборони виробництва традиційних двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035 року призведуть до скорочення галузі, попередив виконавчий директор BMW, оскільки німецька автомобільна промисловість бореться зі зростаючою конкуренцією з боку Китаю в секторі електромобілів.

Заборона "може також загрожувати європейській автомобільній промисловості в самому її серці", - сказав Зіпсе. Ці заходи "за сьогоднішніх припущень призведуть до масового скорочення галузі загалом".

"Коригування цільового показника 100% BEV (акумуляторних електромобілів) на 2035 рік у рамках всеосяжного пакета заходів зі зниження викидів CO2 також дасть змогу європейським OEM-виробникам (виробникам традиційного устаткування) менше залежати від Китаю у виробництві акумуляторів", - додав Зіпсе, посилаючись на домінуюче становище Пекіна.

Автовиробники, включно з BMW, VW і Renault, а також уряд Італії закликали послабити або відстрочити цільові показники щодо викидів CO2.

Як повідомляє видання, BMW, одна з рушійних сил німецької автомобільної промисловості, представить 15 електромобілів у Парижі, "на найважливішому галузевому заході в календарі".

Раніше повідомлялося, що BMW у липні вперше обійшла Tesla Inc. за продажами електромобілів у Європі, ставши лідером цього ринку. Попит на електромобілі в Європі йде на спад після скасування або скорочення стимулів для цього ринку в низці країн, включно з Німеччиною та Швецією. У результаті деякі автовиробники, зокрема Volkswagen і Mercedes-Benz, були змушені переглянути свої цілі в сегменті електромобілів. Китайські автовиробники, такі як BYD Co. і SAIC Motor Corp., поступово нарощували присутність у Європі цього року, проте нещодавнє введення Єврокомісією додаткових мит на поставки електромобілів з КНР послабило цей імпульс.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА