Інтерфакс-Україна
15:17 22.11.2023

Товарообіг мережі "Епіцентр" у перші дні "чорної п'ятниці" зріс на третину

3 хв читати
Товарообіг мережі "Епіцентр" у перші дні "чорної п'ятниці" зріс на третину

Товарообіг мережі торговельних центрів "Епіцентр" та онлайн-магазину epicentrk.ua за перші два дні (18 і 19 листопада) акції "чорна п'ятниця" зріс майже на 34% порівняно з аналогічними датами жовтня, повідомила пресслужба мережі.

"Продаж у "чорну п'ятницю" традиційно зростає на 30-40%, а середній чек - на 20%. У нинішніх умовах прогнозувати ситуацію з попитом і продажами вкрай складно. Однак згідно з опитуванням, яке компанія проводила напередодні Black Friday-2023, понад 84% покупців очікували старту акції. А динаміка торгівлі в перші дні "чорної п'ятниці" продемонструвала, що в нинішні складні часи, коли економічна ситуація в країні залишає бажати кращого, вигідні покупки стають ще актуальнішими", - повідомив директор з роздрібної торгівлі мережі "Епіцентр" Дмитро Танько, слова якого наведено в пресрелізі.

За даними компанії, найбільший попит мають побутова техніка та електроніка, побутова хімія, посуд, автотовари та товари для свята.

Також українці активно купують товари для будівництва та ремонту, зокрема, керамічну плитку, ламінат, люстри, будівельні суміші, двері, меблі, текстиль. Залишається високим попит і на зарядні станції, павербанки, генератори, обігрівачі, туристичні плити та газові балони.

У мережі також відзначили зростання продажу продуктів харчування, зоотоварів, одягу, взуття та дитячих іграшок.

В "Епіцентрі" очікують подальшого зростання продажу у фінальні дні "чорної п'ятниці", які традиційно показують найвищі показники.

ТОВ "Епіцентр К" створено 2003 року, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві в грудні того ж року. На сьогодні розвиває найбільшу в країні мережу торгових центрів "Епіцентр", яка є лідером ринку в сегменті роздрібної торгівлі товарами для дому та ремонту.

Входить до групи компаній "Епіцентр К", що розвиває також інтернет-магазин з маркетплейсом Epicentrk.ua, мережі гіпермаркетів "Нова лінія", спортивних товарів Intersport, 4F та The Athlete's foot (TAF), а також агрокомпанію "Епіцентр Агро", заводи з виробництва керамічної плитки та керамограніту Epicentr Ceramic Corporation і "Карпатська кераміка", деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода".

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 торгових центрів у всіх регіонах країни. Внаслідок артилерійських і ракетних обстрілів агресора низку ТЦ було суттєво пошкоджено, а чотири центри в Маріуполі, Херсоні, Чернігові та Бучі - дощенту знищено. Станом на листопад 2023 року в мережі працюють 72 торгові центри.

Незважаючи на суттєві втрати, компанія активно допомагає країні: виділила на допомогу українським військовим сотні млн грн і створила три гуманітарні штаби для забезпечення ЗСУ, ТрО і населення (у столиці, на заході та в центрі України). Загальна сума допомоги з початку повномасштабного вторгнення перевищує 2 млрд грн.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА