11:07 17.10.2023

Ризький порт прийняв перший тестовий контейнерний поїзд із українським зерном

3 хв читати
Ризький порт прийняв перший тестовий контейнерний поїзд із українським зерном

Латвійський порт Rīgas Universālais Termināls (RUT) прийняв і розвантажив перший тестовий потяг із 1423 тоннами українського ріпаку, які були завантажені в 54 контейнери, повідомило латвійське видання ldz.lv.

Згідно з повідомленням, контейнери з українським зерном доставило дочірнє підприємство SIA "LDZ CARGO" VAS "Latvijas dzelzceļš". Контейнери з України прибули до Ризького порту через Каунаський інтермодальний залізничний термінал, де їх було завантажено на платформи ТОВ "LDZ CARGO" для продовження шляху до Риги. Наразі український ріпак розвантажується і зберігається на складах RUT.

"Я дуже радий успішній співпраці Латвійської залізниці, Ризького порту і Ризького універсального терміналу, які забезпечили першу доставку українських зернових вантажів залізницею і перевалку в порту. Також у майбутньому Латвія стане важливим союзником України, наближаючи та інтегруючи Україну в європейську транспортну мережу", - сказав міністр транспорту Латвії Каспарс Брішкенс.

За інформацією керівника Ризького вільного порту Ансіса Зельтіньша, з початку війни термінали Ризького порту активно працювали з перевезення української зернової продукції. Її доставляли в порт автотранспортом, який "не можна порівняти із залізничним транспортом з точки зору ефективності та обсягу вантажоперевезень".

Кілька терміналів у Ризькому порту за технологічними та інфраструктурними можливостями будуть повністю готовими до прийому та ефективної обробки контейнерних поїздів з українською зерновою продукцією. Ми сподіваємося, що ця перша перевірка всього логістичного ланцюга виявиться успішною, і відтепер ми регулярно прийматимемо поїзди з українським зерном у Ризькому порту", - наголосив він.

Приймання зерна в контейнерах - новий досвід для терміналів Ризького порту, зазначило видання.

Керівник відділу оптових складів компанії РУТ Едгарс Рудзітіс повідомив, що термінал обладнано і він готовий до прийому зернових контейнерних поїздів з України. У нього є необхідні технології для обробки контейнерів, склади і відповідна інфраструктура для навального зберігання і навантаження вантажів.

Незважаючи на новий вид перевалки і складнощі, всі роботи були виконані в найкоротші терміни - можливості терміналу також дали змогу перевізнику виконати свою головну вимогу - швидко звільнити залізничні платформи, щоб їх можна було використати для нових відправок, розповів він.

Голова правління VAS "Latvijas dzelzceļš" Рінальдс Плявнієкс, зі свого боку, розповів, що доставлене в контейнерах українське зерно - перший вантаж з України, який буде перевезено через інфраструктуру компанії.

"Ми неодноразово підтверджували, що потужності латвійської залізничної інфраструктури та SIA "LDZ CARGO" дають нам змогу перевозити й обробляти великі обсяги вантажів, зокрема зернових з України. Відповідно до ситуації, що склалася, ми створили нові варіанти вантажоперевезень і плануємо розвивати їх у майбутньому, щоб вантажоперевезення зерна та інших продуктів між Україною і Латвією могли здійснюватися регулярно", - запевнив вантажоперевізник.

Контейнери були відправлені з України 25 вересня, 8 жовтня вони були перевантажені на платформи SIA "LDZ CARGO" в Каунасі, а вже 11 жовтня платформи прибули в Ризький порт і почалося розвантаження на Ризькому універсальному терміналі. Залізничні перевезення було організовано ТОВ "LDZ CARGO" спільно із замовником ТОВ "LTG Cargo Україна" в рамках договору про співпрацю, укладеного в листопаді 2022 року.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Великі компанії України стурбовані можливою затримкою оплат за купонами євробондів і за кредитами

Україна розраховує на затвердження Виконавчою радою МВФ угоди, очікує на допомогу Фонду в $5,4 млрд США - Шмигаль

МВФ і Україна досягли угоди на рівні персоналу про 3-й перегляд програми EFF

Аграрний міністр Польщі озвучив розширений список українських агропродуктів, на які Польща хоче ввести заборону

Валове поглинання офісів у Києві у 2023 р. зросло вчетверо - CBRE

Японія зацікавлена в підтримці агросектору та навчанні ветеранів – голова ФДМУ

Рада ухвалила закон про корпоративне управління держкомпаній

Вартість підтримки експлуатаційної готовності українських аеропортів становить EUR52 млн на рік - ACI EUROPE

У межах перших конкурсів Interreg NEXT Румунія-Україна подано 120 проєктів

Постпреди країн ЄС погодили позицію щодо продовження на рік пільг для українського й молдовського експорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА