15:20 12.08.2021

Нове керівництво "Укрзалізниці" має переглянути довгострокові контракти на оренду вантажних вагонів - Лещенко

2 хв читати
Нове керівництво "Укрзалізниці" має переглянути довгострокові контракти на оренду вантажних вагонів - Лещенко

Нове керівництво АТ "Укрзалізниця" (УЗ) має переглянути умови довгострокових контрактів на оренду вантажних вагонів, укладених УЗ у період роботи екс-голови Володимира Жмака, вважає член наглядової ради "Укрзалізниці" Сергій Лещенко.

"Контракти УЗ із "Метінвестом" імені Жмака-Іраклі (Іраклі Езугбая - екс-директор УЗ із комерційної роботи та логістики - ІФ) накладають величезні штрафи на УЗ. Чому вони підписали такі контракти на три роки з такими умовами, не отримавши санкцій від наглядової ради, мають розбиратися правоохоронці. Але контракти діють, і тому вагони йдуть "Метінвесту", щоб уникнути штрафів", - пояснив він під час дискусії у Facebook ситуацію з відсутністю вільних до подання піввагонів.

Він також заявив, що "перегляд контрактів має стати завданням для нового в.о. голови правління УЗ".

Раніше в ЗМІ з'явилася інформація, що через зменшення кількості робочого парку піввагонів, із вечора 8 серпня філія "Центр транспортної логістики" "Укрзалізниці" заборонила подання під навантаження напіввагонів компанії, крім як для забезпечення заявок за раніше укладеними довгостроковими контрактами.

Як повідомлялося, раніше "Укрзалізниця" запропонувала ринку послугу довгострокової оренди вагонів за фіксованою ціною, водночас за деякими договорами орендна ставка була встановлена значно нижчою за ринкову - на рівні 480 грн/день.

У середині січня 2021 року "Укрзалізниця" завершила перші 13 довгострокових контрактів по 60 тис. вагоновідправлень. Серед компаній, які уклали довгострокові контракти з "Укрзалізницею", - "Метінвест-Шіппінг" і "ДТЕК Павлоградвугілля".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА