"Пост Фінанс" та Ощадбанк упровадили верифікацію клієнтів "Нова пошта" за ID-карткою через POS-термінали
Компанія "Пост Фінанс", що входить до групи компаній "Нова пошта", спільно з Ощадбанком запустила послугу верифікації клієнтів "Нової пошти" під час відправки та отримання грошових переказів у відділенні за ID-карткою через POS-термінали.
"Це означає, що клієнту не потрібно передавати оператору фізичний документ для сканування. Технологія дає змогу автоматично підтвердити особистість і зберегти дані в системі NovaPay", - повідомила компанія в четвер.
За словами СЕО "Пост Фінанс" Андрія Кривошапка, завдяки запуску цієї послуги час верифікації скоротився до 20 секунд.
"Нині безконтактні сервіси стають надзвичайно затребуваними. У партнерстві з "Пост Фінанс" ми першими на ринку фінтех презентуємо інноваційну розробку - ідентифікацію клієнтів за їхніми ID-картками через наші POS-термінали, що робить систему зберігання даних ще більш безпечною", - зазначає директор департаменту електронної комерції та платіжних коштів Ощадбанку Володимир Москаленко.
Як повідомлялося, у червні 2020 року "Пост Фінанс" запустила послугу отримання міжнародних грошових переказів через міжнародну платіжну систему RIA у відділеннях "Нової пошти".
У січні 2020 року "Нова пошта" перейменувала платіжну систему Forpost на NovaPay, зробивши її міжнародною.
Згідно з даними регулятора, учасником платіжної системи NovaPay також є фінансова компанія "Артуа", кінцевим бенефіціаром якої є генеральний директор Dragon Capital Томаш Фіала.
ТОВ "Пост Фінанс" (розробник NovaPay) на ринку України з 2014 року і разом із компаніями "Нова пошта", "НП Логістик" і "Нова пошта Глобал" (раніше "Нова пошта Інтернешнл") входить до групи компаній "Нова пошта".
Заснована в 2001 році ГК "Нова Пошта" є лідером на ринку експрес-доставки в Україні. Мережа компанії охоплює понад 6 тис. відділень у всій країні.