Інтерфакс-Україна
10:51 27.08.2020

Новий глава "Укрзалізниці" за впровадження єдиного вантажного тарифу та приватизацію непрофільних активів

2 хв читати
Новий глава "Укрзалізниці" за впровадження єдиного вантажного тарифу та приватизацію непрофільних активів

Новопризначений голова правління АТ "Укрзалізниця" (УЗ) Володимир Жмак вважає необхідними симпліфікацію і стандартизацію тарифів на вантажні залізничні перевезення.

"Авіаційні компанії нараховують плату незалежно від того, що везе літак, вартість розраховується за тарифом тонно-кілометр перевезень. Так має бути і в "Укрзалізниці" для магістральних ділянок. Для руди, піску, щебеню або комп'ютерів - вартість має базуватися на тарифі тонно-кілометр. Для маневрових - просто плата за тонну", - пояснив він в інтерв'ю порталу "Ліга".

За його словами, бізнес також зацікавлений у тому, щоб вантаж доїхав швидше, оскільки за рахунок обороту компанії заробляють більше грошей, ніж заощаджують на низьких тарифах.

"Тариф тонна-кілометр має бути єдиним. Але він має бути економічно обґрунтованим і прорахованим. Наразі УЗ просто не може порахувати ці тарифи, тому що локомотиви перебувають у розпорядженні дирекції, вагони - в іншій філії або приватні, або ще якісь, і скласти економічно обґрунтовану вартість вони не можуть. Я хочу створити групу із залученням фахівців для розрахунку тарифу", - наголосив Жмак.

Він не виключив, що для деяких груп товарів тарифи при цьому не знизяться. Жмак також анонсував упровадження знижки на обсяг перевезень від єдиного тарифу.

Новопризначений глава УЗ наголосив, що хоче, щоб компанія займалася насамперед профільним бізнесом: локомотивами, вагонами, інфраструктурою і диспетчеризацією.

"Решта - це не "Укрзалізниця". Санаторії, профілакторії, лікарні, пральні, піщані кар'єри, заводи - це не УЗ, це непрофільні активи. Їх треба відчужувати - шляхом продажу і приватизації", - вважає Жмак.

На його думку, від приватизації непрофільних активів виграють усі сторони.

"Ми запропонуємо модель, за якої люди збережуть свої робочі місця, а компанія виграє: приватизація об'єктів передбачатиме збереження їх спеціалізації та робочих місць" – зазначив голова правління компанії.

Він також повідомив, що наразі у штаті УЗ близько 260 тис. співробітників.

Як повідомлялося, 26 серпня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив кандидатуру Володимира Жмака, який обіймає посаду голови наглядової ради аеропорту "Бориспіль", на посаду голови правління АТ "Укрзалізниця".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку

Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею

Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних

Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.

ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.

"Агротрейд" почав посівну камапнію-2025 з висіву гірчиці на 600 га

Газовидобувники просять знизити вимоги до якості газу для відновлення після руйнувань внаслідок атак РФ

Заповнюваність готелів у Києві зросла до 42% за підсумками 2024р. - Hotel Matrix

ФГВФО міг би взяти у роботу портфель "поганих кредитів" держбанків – директорка-розпорядниця

ФГВФО прагне до поствоєнної гарантованої суми відшкодування EUR100 тис. та поширення гарантування на юросіб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА