Інтерфакс-Україна
18:37 23.06.2020

Витрати на рекламу в інтернеті у 2020 році вперше перевищать витрати на традиційні ЗМІ

2 хв читати
Витрати на рекламу в інтернеті у 2020 році вперше перевищать витрати на традиційні ЗМІ

Витрати бізнесу на рекламу в інтернеті цього року вперше перевершать витрати на рекламу у традиційних ЗМІ, прогнозує агентство GroupM, що належить британському рекламному концерну WPP.

Зміни, що назрівали у рекламному секторі, були прискорені пандемією коронавірусу, пише газета Financial Times.

Згідно з прогнозом GroupM, глобальний обсяг витрат на рекламу у 2020 році становитиме $530 млрд, і на частку інтернет-реклами (без урахування власної онлайн-реклами традиційних ЗМІ) припадатиме більше ніж половина цієї суми.

Загальний показник витрат, як очікується, зменшиться на 11,8% цього року, і втрати будуть розподілені між старими і новими формами реклами нерівномірно, зазначають експерти GroupM.

За їхніми оцінками, річні витрати бізнесу на інтернет-рекламу, зокрема, у сервісах Google, Facebook та Alibaba, зменшаться на 2,4%, у той час як витрати на розміщення реклами в традиційних ЗМІ, включаючи телебачення і газети, впадуть на 20,7% навіть із урахуванням їхньої власної онлайн-реклами.

"В останні три місяці ми спостерігали прискорення зростання ринку інтернет-реклами, - зазначає засновник рекламного агентства The&Partnership Джонні Хорнбі. - Це пов'язано з різким стрибком кількості людей, які почали проводити час онлайн, а також зростанням онлайн-шопінгу, обсяги якого переважно збережуться".

Витрати малого бізнесу на рекламу стають все важливішою частиною ринку, і саме вони "є основною причиною того, що частка витрат на інтернет-рекламу перевищить 50% всіх рекламних витрат", говорить аналітик GroupM Браян Уізер.

Згідно з прогнозом GroupM, витрати бізнесу на телевізійну рекламу у 2020 році впадуть на 17,6% і збільшаться на 6% у 2021 році, на рекламу в газетах - зменшаться відповідно на 26% і 2,5% цього і наступного року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна отримала $50 млн від Світового банку за проєктом у сфері охорони здоров’я THRIVE

Наступного тижня Україна завершить сезон відбору газу та зосередиться на підготовці до зими – ексміністерка енергетики

НБУ заперечив політичний тиск у справі перевірки банку Порошенка

IWG plc готує відкриття другого Spaces у Києві у 2026 році

Мінсільгосп США підвищив на 3,2% прогноз експорту Україною пшениці в 2024/25 МР

CRH може втратити в Україні активи на EUR100 млн через скасування судом дозволу АМКУ на покупку компаній "Дікергофф"

Виторг від реалізації підакцизних товарів у березні 2025р виріс - ДПС

Комісія першого конкурсу на нову генеруючу потужність відхилила пропозицію "Укрнафти" та ще двох учасників

Rozetka передать весь прибуток за продаж товарів "Біосфери" на відбудову зруйнованих складів

БЕБ може створити бібліотеку зразків тютюнової продукції для боротьби з контрафактом

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА