11:21 22.10.2019

На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

2 хв читати
На утримання і розвиток залізничної інфраструктури необхідно 108 млрд грн на рік - член правління "Укрзалізниці"

Щорічні інвестиції в утримання залізничної інфраструктури та подальший її розвиток мають становити приблизно 108 млрд грн на рік, повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуш Пашкевич в інтерв'ю онлайн-проекту УЗ "12 облич стратегії "Укрзалізниці".

За його словами, наразі інфраструктура потребує того рівня капітальних інвестицій, який дасть змогу на базовій мережі (близько 19 тис. км) відновити її технологічні параметри.

"Сьогодні у нас приблизно 5 000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.

Для порівняння він навів статистичні дані польської залізниці: інфраструктурна мережа залізниці цієї країни майже еквівалентна українській (18,5 тис. км), вона - в набагато кращому стані, проте потребує $3,5 млрд на рік (майже 88 млрд грн).

Крім того, член правління нагадав, що "Укрзалізниця" - єдина залізнична компанія в Європі, яка платить податок на землю, розташовану під інфраструктурою.

"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "ноль", і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більше того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, в пропорції 1:1 спрямувати на розвиток інфраструктури", - зазначив Пашкевич.

Крім того, він відзначив позитивний прогноз для залізничної інфраструктури на наступні п'ять років.

Як повідомлялося з посиланням на думку правління компанії, для реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. за базовим сценарієм необхідно близько 150 млрд грн інвестицій.

Голова компанії Євген Кравцов вважає, що закон "Про залізничний транспорт" має корелювати з планом реструктуризації УЗ, який буде представлено до кінця 2019 року. За його словами, ключовим механізмом реалізації стратегії "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. є реорганізація монополіста в кілька компаній відповідно до сегментів бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА