Amazon залишилася найдорожчим брендом світу в 2019 р.

Високотехнологічні компанії і представники США продовжують лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу в 2019 році, хоча в топ-20 зростає число китайських марок, свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
Трійка лідерів не змінилася з минулого року: перше місце - Amazon, вартість бренду якої збільшилася на 24,6%, до $ 187,9 млрд, друге - Apple (+ 5% і $ 153,6 млрд), третє - Google (+ 18%, $ 142,8 млрд). Четверте місце також займає компанія з США - Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%.
Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).
Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $ 79,8 млрд. Він же лідирує за вартістю бренду серед компаній КНР.
Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше в 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 8 з 20, Китаю - 9. Сукупна вартість китайських брендів у ренкінгу вперше перевищила $ 1 трлн.
Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi ("китайська Netflix"), яка поліпшила вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.
Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.