Fitch підвищило рейтинги "Укрзалізниці" до рівня "B-", прогноз "стабільний"

Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings підвищило рейтинги ПАТ "Укрзалізниця" до рівня "B-", прогноз "стабільний", повідомляється в прес-релізі агентства в п'ятницю.
Оновлення рейтингу враховує оцінку автономного кредитного профілю "Укрзалізниці" (SCP), який у поєднанні з незмінним застосуванням Fitch спадного підходу відповідно до критеріїв для урядових організацій (GRE) призводить до того, що рейтинги ПАТ вирівнюються з рейтингами України (B-, "стабільний").
Оновлення рейтингу дефолту емітента (РДЕ) в національній валюті пояснюється реструктуризацією більшості місцевих боргових зобов'язань, безстроковим зняттям нереструктуризованого місцевого боргу з перехресних дефолтів за непогашеними євробондами і виведенням боргу "Донецької залізниці" з перехресного дефолту в зв'язку з введенням урядом мораторієм із обслуговування цієї заборгованості.
Рейтинг облігацій Shortline Plc вирівнюється з довгостроковим РДЕ ПАТ, відображаючи думку Fitch, що ці цінні папери становлять прямі безумовні пріоритетні незабезпечені зобов'язання "Укрзалізниці" і є рівними за черговості виконання з усіма іншими наявними і майбутніми незабезпеченими і несубординованих зобов'язаннями.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в травні 2013 року розмістила дебютний випуск єврооблігацій на $500 млн із терміном обігу п'ять років через спеціально створену компанію Shortline PLC.
Єврооблігації "Укрзалізниці" разом з цінними паперами Ощадбанку і Укрексімбанку, були включені в периметр реструктуризації зовнішнього суверенного і гарантованого державою боргу, ініційованого Мінфіном України після затвердження МВФ нової чотирирічної програми розширеного фінансування EFF для України на $17,5 млрд.
У березні 2016 року "Укрзалізниця" реструктуризувала єврооблігації, пролонгувавши термін погашення до 15 вересня 2021 року і підвищивши процентну ставку з 9,5% до 9,875% річних. Також було змінено графік погашення основної суми позики: 60% повинно бути оплачено в 2019 році, 20% - у 2020 році і 20% - у 2021 році.
Наприкінці листопада 2017 року "Укрзалізниця" звернулася до власників цінних паперів з проханням схвалити відмову від крос-дефолту за євробондами у зв'язку з реструктуризацією частини внутрішньої заборгованості.