Інтерфакс-Україна
10:15 26.09.2018

"Укрзалізниця" здійснила ребрендинг

1 хв читати
"Укрзалізниця" здійснила ребрендинг

ПАТ "Укрзалізниця" оновила корпоративний логотип і розмістить нову айдентику на всіх об'єктах інфраструктури, на рухомому складі та формі співробітників, повідомляється в прес-анонсі компанії.

"Легендарний знак "Укрзалізниці" змінюється. Тепер він поєднує кращі традиції компанії та її потужний потенціал розвитку. ПАТ "Укрзалізниця" оновило корпоративний логотип", - зазначено в повідомленні.

У прес-анонсі повідомляється, що 27 вересня в Києві будуть представлені пасажирський і вантажний потяги, забрендовані новим логотипом.

Як повідомлялося, за вісім місяців 2018 року "Укрзалізниця" інвестувала майже 8,5 млрд грн у розвиток своїх основних фондів, зокрема, в модернізацію інфраструктури, придбання і ремонт рухомого складу. З них майже 2,8 млрд грн направлено на матеріали верхньої будови колії.чз

"Укрзалізниця" є основним перевізником вантажів і пасажирів, перевозить 82,4% від загального вантажопотоку і 33,4% пасажиропотоку в країні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нафтогаз" у березні-2025 збільшив сплату податків до бюджету на 41%

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА