14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Девелопери адаптують комерційні площі у складі своїх ЖК до викликів воєнного часу

В Україні створять Виплатну агенцію для допомоги аграріям

Стартувала третя група програми REDpreneurUA: підтримка та розвиток діючого бізнесу в Україні - УЧХ

"Ліси України" готові збільшити обсяг заготівлі деревини на 30% на рік - Болоховець

Передача лісовій галузі 1,9 млн га самозаліснених територій дозволить збільшити заготівлю деревини для переробки - Держлісагентство

Укрнафта інтегрує EPR-систему з метою автоматизації ключових бізнес-процесів

Фонд національного добробуту РФ вичерпається протягом року, якщо нафта коштуватиме $45–47 за барель, – Кислиця

Українські акції дорожчають зранку в середу після переговорів України та США в Джидді

Мінфін підняв ставки за ринковими ОВДП на 0,5 в.п. слід за підвищенням облікової на 1 в.п.

"Укрнафта" очолила рейтинг видобувних підприємств за 2024 р., збільшивши товарообіг на 10,5%

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА