Інтерфакс-Україна
14:49 30.08.2018

Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

1 хв читати
Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном

Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.

Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"ТАС Дніпровагонмаш" вперше поставив вагони-платформи для євроколії

Заборгованість населення України за ЖКП у III кв. зменшилася на 5,4% – Держстат

Учасники консенсус-прогнозу Мінекономіки погіршили оцінку очікування зростання ВВП у 2026р до 2,4%, у 2027р – до 4,1%

Мінекономіки напрацьовує концепцію централізації управління державними корпоративними правами

"Київміськбуд" отримав 2,56 млрд грн докапіталізації та оновив керівництво

Середні ціни на первинному ринку житла столиці зросли на 3,3%, до $2011 за кв. м у 2025р. - дослідження

Україна імпортує в пікові години до 1,6 ГВт е/е та зазнає проблем з передачею імпорту в східні регіони – очільник Держенергонагляду

Орендні ставки у столичних ТРЦ зросли до $22,4/кв.м у 2025 р. - UTG

"Запоріжсталь" частково відновила роботу після аварійної зупинки через блекаут

Кабмін продовжив заборону на імпорт російських товарів на 2026 рік

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА