Інтерфакс-Україна
14:36 10.05.2018

Кабмін затвердив стратегію відродження українського авіапрому на період до 2022 року

2 хв читати
Кабмін затвердив стратегію відродження українського авіапрому на період до 2022 року

Уряд України затвердив стратегію відродження вітчизняного авіабудування на період до 2022 року.

Розроблений Міністерством економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів ухвалено на засіданні уряду в четвер за процедурою без обговорення з дорученням доопрацювати документ із Міністерством фінансів у триденний термін.

Згідно з наявним у розпорядженні агентства "Інтерфакс-Україна" проектом документа, основні заходи стратегії передбачають: розширення можливостей для участі підприємств галузі у проектах державно-приватного партнерства через внесення змін до затвердженого Кабінетом Міністрів у 1999 році переліку об'єктів держвласності, які можуть передаватися в концесію; вдосконалення процедури отримання підприємствами авіапрому дозвільних документів у сфері експортного контролю; здешевлення кредитів українських банків на розробку нових зразків авіатехніки; сертифікація авіадвигунів українського виробництва на території ЄС; проведення у галузі робіт із імпортозаміщення російських комплектувалних; розробка та затвердження Концепції державної цільової науково-технічної програми розвитку авіаційної промисловості на 2018-2022 роки, а також самої держпрограми.

Серед основних заходів стратегії також: перетворення ДП "Антонов" на холдингову компанію "Антонов"; організація для потреб армії і силових структур, а також на експорт поглибленої модернізації та виробництва вертольотів Мі-2МСБ і Мі-8МСБ; створення і організація багатоцільового легкого вертольота злітною масою 4-5 тонн у рамках НДДКР "Корольок" МСБ-2; організація виробництва вертольота злітною масою 7-8 тонн; організація виробництва лопатей і головних вертолітних редукторів для вертольотів сімейства "Мі".

Основні заходи стратегії також передбачають: завершення розробки і серійне виробництво турбореактивного авіадвигуна АІ-28; забезпечення програми імпортозаміщення проектів літаків Ан-140, Ан-74 і Ан-32 і збільшення їх випуску для українських і зарубіжних замовників; відновлення виробництва шасі для літаків Ан-140, Ан-148/158; стимулювання закупівель вітчизняних літаків через механізм мають пільгові умови діяльності лізингові компанії.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, прогнозний обсяг необхідного на реалізацію заходів стратегії фінансування становить 23 млрд 140,28 млн грн, з них 6, 97 млрд - за рахунок бюджету.

За оцінками розробників документа, реалізація заходів стратегії забезпечить збереження в авіапромі не менше 60 тис. робочих місць і створення близько 8 тис. нових робочих місць; надасть можливість забезпечити до 2022 року обсяги виробництва української авіатехніки на загальну суму понад 100 млрд грн, а також збільшити обсяг її експорту, зокрема й країни ЄС, Індію, Китай, до 75, 3 млрд грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нацбанк покращив оцінку дефіциту електроенергії на 2025–2027 рр.

Країни G7 та ЄС вже надали Україні $13,6 млрд, забезпечених замороженими активами РФ – Мінфін

Світовий банк надасть Україні грант $70 млн на зміцнення енергосистеми

АРМА передає "Вінницяпобутхім" до ФДМУ для подальшої реалізації

Гороховський та Рогальський переоформили контроль над monobank через кіпрську Crestline Limited

ЄБРР підтвердив надання "Нафтогазу" EUR270 млн кредиту від нього та EUR139 млн гранту від Норвегії на закупівлю газу

Процес перемовин України із зовнішніми комерційними кредиторами заслуговує на довіру – МВФ

Україна з початку квітня 2025р. експортувала 1,9 млн тонн зерна - Мінагрополітики

НБУ прогнозує зростання імпорту газу 2025р до $2,9 млрд через атаки РФ

Галущенко та єврокомісар з енергобезпеки Йоргенсен обговорили потреби українського енергосектору у взаємодії з ЄС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА