19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Мінфін України має намір незабаром запустити switch-операції на ринку ОВДП

Бюджетний комітет схвалив законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2024 до другого читання - нардеп

Україна в п'ятницю бере аварійні поставки е/е у трьох країн - "Укренерго"

Голова бюджетного комітету Ради внесла правку про додаткове скорочення видатків на 628 млн грн у держбюджеті-2024

НБУ має намір зберігати опердизайн за системою "нижньої межі" й досить високі реальні процентні ставки

НБУ затвердив режим гнучкого інфляційного таргетування - Основні засади грошово-кредитної політики

ХАРП вважає дискримінаційними умови тендерів "ЗЕРЗ" на підшипники

Данський виробник вікон Velux розширює виробництво в Україні

Шмигаль обговорив з віцепрезидентом ЄБРР реалізацію спільних проєктів і збільшення інвестицій

Хорватія надасть EUR5 млн для української енергетики - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА