Інтерфакс-Україна
08:51 15.03.2018

Ізмаїл просить керівництво країни додатково вивчити питання будівництва залізничної гілки "Березино-Бесарабяска": Україна може знищити власні порти

2 хв читати
Ізмаїл просить керівництво країни додатково вивчити питання будівництва залізничної гілки "Березино-Бесарабяска": Україна може знищити власні порти

Виконком Ізмаїльської міськради звернувся до президента України Петра Порошенка, прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана і голови Одеської обладмінісраціі Максима Степанова з проханням додатково вивчити питання будівництва залізничної гілки "Березино (Україна) - Бесарабяска (Молдова)", оскільки цей проект загрожує існуванню портів Ізмаїла і Рені.

"Питання дуже серйозне. Довжина української частини залізничної ділянки залізничного полотна Березино (Україна) - Бесарабяска (Молдова) становить 14 км, молдовської - 2 км. Шляхи від станції Березино (Тарутинський район) до станції Бесарабяска (Молдова) демонтували в 1997 році. Мабуть, цей демонтаж був першочерговим і дуже важливим для незалежної держави, щоб не "поховати" порти Придунав'я - Ізмаїл та Рені", - наводить прес-служба міськради Ізмаїла слова мера міста Андрія Абрамченка.

При цьому для відновлення повноцінного руху залізничною ділянкою "Бесарабяска-Березино" на українській території буде потрібно будівництво колії завдовжки в 20 км, а також провести капітальний ремонт на ділянці Арциз-Березине загальною протяжністю в 36,5 км. Вартість робіт із відновлення залізничного руху між Україною і Республікою Молдова на українській ділянці, за попередніми розрахунками, становитиме 27 млн євро. Необхідні кошти можуть бути надані Європейським банком реконструкції та розвитку.

"Логістичним центром Нижнього Дунаю сьогодні є Ізмаїл, і якщо буде побудовано гілка між Березиним і Бесарабяскою, то центр переміщається до Галаца, - додав Андрій Абрамченко. - Що при цьому відбудеться з портом Ізмаїл та Рені? З цим і пов'язана заклопотаність профспілки. І ми теж підтримуємо цю заклопотаність. Якщо в результаті вантажоперевалка зменшиться, постраждає Українське Дунайське пароплавство, порт, зменшиться кількість робочих місць, впаде заробітна плата. Я розумію, що наше звернення комусь не сподобається, але наслідки будівництва цієї ділянки неприємні. Ми звертаємося, щоб було проведено детальний аналіз цього питання на рівні Кабінету Міністрів України".

Як повідомлялося, влітку 2016 року Україна і Молдова домовилися створити робочу групу з проектування та вводу в експлуатацію залізничної ділянки за маршрутом Березино (Україна) - Басарабяська (Бессарабка, Молдова).

Як повідомлялося, в жовтні 2015 року Україна і Молдова домовилися відновити залізничний рух з Одеської області до Молдови в обхід Придністров'я ділянкою Березино - Басарабяська.

У рамках проекту планували організувати рух не менше шести пар поїздів на добу. Крім того, в районі Березино передбачалося відкрити міжнародний залізничний суміщений пункт пропуску.

За даними "Укрзалізниці", в 1999 році через відсутність вантажопотоку і незадовільний стан шляхів на ділянці Березино - Бесарабяська було демонтовано близько 20 км шляху на території України (Одеська залізниця) і близько 1,5 км - на території Молдови.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Темпи відновлення ділової активності у лютому впали до мінімуму за останні два роки - ІЕД

Весняна посівна-2025 стартувала в Україні: у 15 областях засіяно 83 тис. га

Шмигаль: 15 областей засіяли вже 83 тис. га ярих зернових та зернобобових культур

АРМА продасть конфісковані судом облігації на суму майже 1,8 млрд грн

Австрія виділить Україні EUR5 млн на розмінування сільгоспземель і EUR2 млн на підтримку Grain from Ukraine

Українські активісти в Італії та італійські підприємці об’єдналися для підтримки проєктів післявоєнного відновлення України

Ціна квитків на перевезення "Укрзалізницею" для громадян не має збільшуватися - Шмигаль

НЕФКО вже завершило 30 проєктів у межах програми “Зелене відновлення України"

Погроза Трампа запровадити мита у 200% на вина та спиртне з ЄС викликала шок у європейських виробників

Питання можливого переходу в торгівлі України з ЄС з ATM на ст.29 DCFTA є більше політичним – торгпред

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА