14:56 22.11.2017

Кличко підписав угоду про співробітництво з китайським консорціумом із будівництва в Києві 4-ї лінії метро

2 хв читати
Кличко підписав угоду про співробітництво з китайським консорціумом із будівництва в Києві 4-ї лінії метро

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співробітництво в реалізації проекту з будівництва четвертої лінії метро в Києві між КМДА та китайським консорціум, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.

Як повідомляється на сторінці В.Кличка в соцмережі Facebook у середу, угода передбачає створення робочої групи з українських і китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюється в $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

"Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною з наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту - від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів", - наголосив мер.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км із 13 станціями. Також буде побудовано пересадку між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. Передбачуваний термін будівництва - п’ять років.

"Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів - добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку - будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину", - зазначив В.Кличко під час церемонії підписання.

У свою чергу Го Уін подякував В.Кличку за підтримку в реалізації цього проекту. "Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що четверта лінія метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв'язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина", - наголосив він.

Як повідомлялося, КМДА підписала з китайським консорціумом меморандум про співробітництво в реалізації проекту будівництва в місті четвертої лінії метрополітену 19 травня цього року.

Уперше перспективи інвестування КНР у транспортні та інфраструктурні об'єкти української столиці В.Кличко обговорив із послом Китаю в Україні Чжанем Сіюнем у жовтні 2015 року.

Подільсько-Вигурівська лінія київського метрополітену (М4) нині є проектованою, водночас триває спорудження Подільсько-Воскресенського мостового переходу, на якому розміщуватиметься кілька її станцій. Уперше лінію було спроектовано в 1970-х рр., відтоді її трасування неодноразово змінювалося.

Нині планується, що вона сполучить житлові масиви Вигурівщина-Троєщина та Воскресенський на лівому березі Дніпра з центральною частиною міста на правому березі, де буде організовано пересадки на три вже наявні лінії, зокрема центральним залізничним вокзалом. В подальшому планується продовжити цю ж лінію до аеропорту "Київ" (Жуляни).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА